Stránka 20 z 22

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: ned 20.01.2019 15:58
od Mirek Fric
Management Porsche schválil homologaci Caymanu GT4 pro rally.

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: ned 20.01.2019 20:03
od PLuto
Pokud vše vyjde, v RGT by příští rok měli být tři výrobci. Ale nevím, kdo je ten třetí...

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: pon 21.01.2019 19:29
od Karbonyl
Renault?

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: pon 21.01.2019 20:09
od PLuto
Ten jediný mě napadl, ale nevím. Třeba je ještě někdo na obzoru?

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: pon 21.01.2019 20:44
od Mirek Fric
Renault by mi taky dával smysl.

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: čtv 07.03.2019 21:00
od Karbonyl
Od roku 2020 FIA nebude vydávat individuální homologace jednotlivým R-GT, jak je tomu dnes. Nové R-GT bude moct homologovat pouze výrobce... FIA letos fakt perlí.

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: čtv 07.03.2019 22:49
od Mirek Fric
Po pravdě ten současný proces s R-GT se ukázal být krokem vedle (respektive celá třída).

GT mají na mezinárodní úrovni smysl jedině tehdy, když je budou tlačit automobilky a budou kopat za výhodnější předpisy atd. (to platí pro jakoukoli "dražší" třídu). Bez podpory automobilek je to záležitost pro pár bláznů, tak jak tomu je teď. Jenže zároveň je nad slunce jasné, že automobilky nemají žádný důvod za GT kopat, když jim z toho nic nekouká. Proč by měly utrácet miliardy za to, aby je porazila Fabie, C3 nebo dokonce Yaris? Jaká je to asi tak reklama pro Porsche nebo Ferrari? Prostě GT pro rally na profesionální mezinárodní úrovni nemá absolutně žádnou logiku, a proto nikdy nemůže fungovat.

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: čtv 07.03.2019 22:58
od PLuto
Ona by RGT za současných podmínek mohla fungovat právě pro těch pár bláznů, co by se s tím chtěli svézt. Ale FIA by musela nastavit rozumnější pravidla a zrušit nesmyslné poplatky za registraci auta. Naopak mě mrzí, že se tímto ruší jediná kategorie, v rámci které nebyla homologace závislá na výrobci - tedy směr, kterým by se (podle mě) měly homologace vydat.

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: pát 08.03.2019 05:48
od Haryk
Pluto, tohle naprosto nadšeně podepisuju, snad to nebude vadit ;)

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekNapsal: pát 08.03.2019 10:58
od Mirek Fric
PLuto píše:Ona by RGT za současných podmínek mohla fungovat právě pro těch pár bláznů, co by se s tím chtěli svézt. Ale FIA by musela nastavit rozumnější pravidla a zrušit nesmyslné poplatky za registraci auta. Naopak mě mrzí, že se tímto ruší jediná kategorie, v rámci které nebyla homologace závislá na výrobci - tedy směr, kterým by se (podle mě) měly homologace vydat.


To máš pravdu, ale to se nejspíš nikdy nestane právě kvůli tomu, že si automobilky budou chránit svůj business.