
S2K-T do toho nepočítám a počítat nebudu, to je zcela jiná (a teď už i mrtvá) kategorie, navzdory tvrzení FIA
kritickej názor na postupy FIA sdílím a nebál bych se jej rozšířit...
a moc díky, za celkové shrnutí

liposh píše:Já myslím, že R5 by za takové dva roky mohlo být už dosti slušnou a rozšířenou kategorií. Všichni jezdci, co dnes jezdí s N4kama nebo R4kama na nějaké trochu slušné úrovni (jen tak pro názorný příklad budem jmenovat Jarina Orsáka) o R5 určitě budou uvažovat a většina do toho půjde. Stejně tak věřím, že mnoho automobilek to bude zvažovat též s kladným stanoviskem. Teda aspoň tak nějak, jak to bylo u těch S2000ovek.
Haryk píše:milý Bohu Srandy from China, psal jsem o autech, která jela a ne o těch, co existovala v minimu muzejních, nebo garážových exemplářích (sám to přiznáváš), trestuhodně jsem zapomněl na fiestu, takže jela, nikoli jen startovala do soutěží, čtyři S2000
S2K-T do toho nepočítám a počítat nebudu, to je zcela jiná (a teď už i mrtvá) kategorie, navzdory tvrzení FIA
kritickej názor na postupy FIA sdílím a nebál bych se jej rozšířit...
a moc díky, za celkové shrnutí
PLuto píše:Jen bych k Mirkovu výčtu dodal, že S2000 byly i u některých dalších automobilek skutečně ve vývoji, ale zaříznutí předpisů prakticky zastavilo tento vývoj. Bohužel...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků