Vozy skupiny A

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 15.10.2008 17:57

Mirek Fric píše:Video: http://www.youtube.com/watch?v=n8NZfxgJ2IM

Silná jako Octa Kit ta věc na videu určitě není. Nevím ale, v jakém stádiu je vývoj.

Mě by vůbec zajímalo, jaký je smysl vývoje tohoto auta...
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9491
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 15.10.2008 18:00

Tak na Slovensku jezdit může, tak proč si nepostavit něco svého? Na světě je relativně hodně lidí, co mají motivaci a jsou schopní postavit skvělá auta, ale kvůli předpisům postaveným tak, aby soukromníci nemohli porážet velké továrny, se obvykle nemohou ve významných závodech realizovat.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 20.10.2008 19:40

Rozhovor s Augustinem Podhájeckým o novém voze:http://www.rallyfun.sk/news.php?readmore=242

Mohol by si nám uviesť aj zopár parametrov Fábie?
"Motor je 2,O, 20 ventil, štvorklapka, 167kW pri 7500 ot/min, 235 Nm.
Prevodovka SADEV, 6-stupňová, sekvenčná
Spojka AP dvojkotúčová 140 mm
Brzdy vpredu : 6-piestik AP, kotúč ventil. 362 mm
Hydraulická ručná brzda
Max.rýchlosť : 188km/h "


Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod PLuto » úte 21.10.2008 16:36

Jak už jsem tu někde na fóru psal, tyto domadělky nemám příliš v lásce.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 23748
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 21.10.2008 16:50

Pakliže vůz splňuje všechny bezpečnostní předpisy, nevidím v tom žádný problém. Naopak, celý princip homologací je zde z jiného důvodu. V podstatě chrání továrny před tím, aby je poráželi soukromníci. Soukromníci se totiž vyznačují tím, že to, co dělají, dělají s nadšením a motivací, což o továrních zaměstnancích nezřídka neplatí. Já soukromníkům fandím. Není žádný důvod, proč by soukromník neměl postavit auto odpovídající bezpečnostním standardům. Ostatně od toho ty standardy jsou.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod PLuto » úte 21.10.2008 17:15

Otázkou je, jakým předpisům tohle auto odpovídá.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 23748
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Haryk » úte 21.10.2008 17:17

A Brůzlovi jsi to už řekl? :lol:
PLuto píše:Jak už jsem tu někde na fóru psal, tyto domadělky nemám příliš v lásce.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 21.10.2008 17:17

Pluto: To už je jen na ASN, aby si to pohlídala. A předpokládám, že i ve skupině F musí platit příloha J MSŘ.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Plhus » úte 21.10.2008 17:42

:o :D :o
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4510
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny A

Nový příspěvekod Romcek » úte 21.10.2008 21:02

Osobne by me soukromnici nevadili a ani nijak nevadi, ale radeji mam kdyz tovarna postavy auto z modelu ktery vyrabi nez kdyz soukromnik si postavi stroj z nejakyho modelu nejake znacky, pokud by tomu autu dal soukromnik vlastni nazev a vlastni dezign tak proc ne ale to nejde bo by musel mit vyroben urcity pocet seriovych aut.Proto mam radeji v F1 soukromniky tam si totiz tym navrhne vlastni auto sam bo tezko by frcela nejak formule po Trojaku. :lol:
Uživatelský avatar
Romcek
A/5
 
Příspěvky: 392
Registrován: úte 12.02.2008 20:11
Bydliště: Kroměříž

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků