Vozy kategorie R5 (Rally2)

Re: Vozy skupiny R

Nový příspěvekod vyshi » úte 20.11.2012 19:31

PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Karbonyl » pát 14.12.2012 10:04

Obrázek
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » pát 14.12.2012 10:19

Kouzelné tlačítko :lol:
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 17.12.2012 15:51

Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod pelikan » úte 18.12.2012 10:57

Chlapci omlouvám se za svůj dotaz a možná to tu už i zaznělo, ale může mi někdo v kostce popsat rozdíl mezi Fiestou RRC a R5? A za druhé Fiesta ve stávající verzi RRC je o hodně dál než Pechovo MINI? Ptám se proto, že mi přišlo, že ke konci sezony už auta RRC proháněla klasické S2000. Díky za odpověď.
pelikan
N/2
 
Příspěvky: 676
Registrován: sob 12.12.2009 15:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 18.12.2012 11:30

Fiesta R5 se bude lišit hlavně tím, že motor je daleko blíž sériovému a měl by mít mnohem delší intervaly repasí (info se pohybuje kolem 3-5 tisíc km). Restriktor je 32 mm místo 30 mm, ale je tam spousta jiných omezení směrem k sérii. Motor RRC vůbec může být postavený bez sériového základu (Citroën), což u R5 nehrozí. Motor má taky omezení na 7500 otáček maximálně místo 8500 u RRC (s restriktorem RRC to ale stejně je otázka jen megadlouhých rovin). Převodovka bude pouze pětistupňová. Nejenom všechny čtyři tlumiče, ale u R5 i těhlice musí být stejné. Tuším, že taky nejde tolik otevřít nárazník pro chlazení. Jinak ty předpisy jsou ale blízké S2000.

Jinak pro představu Fiesta WRC (tudíž i RRC) stojí asi 2x tolik (skoro půl milionu Euro) a repase motoru je zhruba 3,5x dražší než u Fábie S2000...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod PLuto » úte 18.12.2012 14:20

A k druhé části otázky - čistě subjektivně poslední evoluce Fiesty RRC a Mini RRC by měly být na asfaltu zhruba vyrovnané, na šotolině je Fiesta o maličko rychlejší (dle změřených údajů jednoho italského jezdce, který měl možnost otestovat obě auta).
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24564
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 18.12.2012 14:24

Podle mne je Fiesta určitě rychlejší v obou případech.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 21.12.2012 00:46

Vozy R5 budou mít v prvních dvou letech po homologaci jen tři žolíky pro změny v homologaci a v dalších letech dva ročně. Malcolm hraje riskantní hru, když se snaží R5 uspěchat co nejvíc a začít ho prodávat před ostatníma. S takovými pravidly nepůjde auto moc rychle vylepšovat.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Karbonyl » pát 21.12.2012 11:12

phpBB [video]
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků