Technické předpisy a homologace

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod Čejda » stř 04.02.2009 10:33

Ve volném poháru můžeš jet cokoliv co splnuje tamní bezpoečnostní předpisy.

Je jedno jakej tam budeš mít motor a o jakym objemu bude. Podle objemu motoru tě zařadí do nějaké třídy, jen myslím že mají danou minimální váhu auta.

Licenci jezdce na oficiální podniky si udělat můžeš, tím že projdeš rally školou, jak je to s oficl licencí na ZAV nevím.
Fan of Petter Solberg
Uživatelský avatar
Čejda
A/5
 
Příspěvky: 327
Registrován: čtv 27.11.2008 22:47
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod gonzo » úte 05.01.2010 15:13

V posledním čísle Světa motorů je zmínka o plyňáku co s ním jezdí Enge.Charouz tam píše,že na letošní sezonu chystají hlavně zvětšení nádrží z důvodu účasti ve dvoudeních soutěžích.Tak se ptám ,ono tohle auto bude mít mezinárodní homologaci?
gonzo
N/3
 
Příspěvky: 1326
Registrován: úte 01.01.2008 19:16
Bydliště: Napajedla,Jaroslavice

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 05.01.2010 16:09

Mezinárodní homologaci podle mě mít nebude už jen proto, že to je "stará" devítka, a vzhledem k počtu FIA podniků v MMČR mi nepřijde pravděpodobné povolení jednoho auta, co by muselo jet mimo hlavní pole. Spíš jestli Charouz nevodí čtenáře za nos :)
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod vyshi » úte 05.01.2010 16:13

a na slovensko by s tim treba nemohli? nejsem si jisty, jestli tam muzou nehomologovane auta i do dvoudennich
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 05.01.2010 16:14

Tam by jet mohli, ale nevidím v tom moc smysl.

Jinak by mě teda zajímalo, kam chtějí ty další nádrže dávat, jestli třeba na střechu :D
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod vyshi » úte 05.01.2010 17:22

tak smysl, pokud se nejaka slovenska plynarenska ozve s podporou, tak proc ne?
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod gonzo » pát 08.11.2013 12:24

Pokud mám správné info,tak příští rok končí homol. Evo 9,ale např. Honda civic 1,6, Felicia a další vozy ji mají prodlouženou tuším do roku 2016. Není to trochu paradox ?
gonzo
N/3
 
Příspěvky: 1326
Registrován: úte 01.01.2008 19:16
Bydliště: Napajedla,Jaroslavice

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 08.11.2013 13:00

Homologace jde prodlužovat do aleluja, pokud je zájem. Nikdo Mitsubishi nebrání požádat o prodloužení. Mimo Evropu navíc platí výjimka umožňující startovat PV s homologací propadlou až o pět let...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod gonzo » pát 08.11.2013 14:00

Takže o prodloužení žádá teda samotna automobilka?
gonzo
N/3
 
Příspěvky: 1326
Registrován: úte 01.01.2008 19:16
Bydliště: Napajedla,Jaroslavice

Re: Technické předpisy a homologace

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 08.11.2013 14:05

Myslím, že nějaké požehnání od ní asi být musí, ale pamatuju, že pro Corolly WRC to opakované prodlužování nějak řešil Eric Wewers.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků