Stránka 2 z 133

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: ned 03.02.2008 00:45
od Karbonyl

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: stř 06.02.2008 23:46
od Karbonyl
Fotky ze Sardinie:

Obrázek

Celá fotogalerie na www.motorsport-total.com.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: pát 15.02.2008 19:12
od Mirek Fric
Subaru WRT údajně po Ostbergově vystoupení ve Švédsku mění stávající tlumiče BOS za Reiger (Ostberg použil Reigery místo originálních dodaných s vozem, protože nebyl spokojen zejména s trakcí).

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: pát 15.02.2008 20:07
od PLuto
Jj, potvrzeno. Článek TU

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: čtv 28.02.2008 19:11
od Karbonyl
Netuší někdo, proč byla mezináodní homologace Fordu Escort WRC ukončena už v roce 2000?

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 01.03.2008 00:55
od Karbonyl
Na netu se objevily konečně pořádné fotečky z lednového testování nového Subaru Impreza WRC S14 na Sardinii. Fotečky by "theasu" najdete TADY.

Obrázek

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 01.03.2008 15:12
od Karbonyl
Zajímavé jsou na prototypu Suba S14 dvě věci - že použili křídlo á la první Pug 206 bez malých aerodynamických příček a že a kapotě není žádná větrací ďoura. Ani nějaká dodělaná, ani ta původní ze sériového STi. Už počínaje S10 WRC byl ten původní nasávač na kapotě používán ne k odvodu horkého vzduchu z motoru, ale k větrání kabiny, ale absence jakéhokoliv průduchu je podivná.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 01.03.2008 15:33
od Mirek Fric
Podle mě ta tlama na kapotě neslouží k odvodu horkého vzduchu, ale k přívodu vzduchu na mezichladič, který je u STI nad motorem. Že tady ale žádné otvory pro odvod vzduchu nejsou, je zvláštní.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 01.03.2008 15:45
od Karbonyl
Jo, u S12 to jde asi na intercooler, ale u starších Subar to fakt byla ventilace kabiny a s motorem neměla nic společného. Byl to dlouho jeden z pozůstatků po Loriauxovi :)

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 01.03.2008 23:08
od Mirek Fric
Tak a máme tu výcuc návrhu pravidel WRC. Je to z magazínu Autosport...

Motor na bázi S2000 s přidáním standardního turba daného zvláštní homologací. Účelem je zvýšit kroutící moment, ale maximální výkon by se neměl výrazně zvyšovat (zřejmě daná elektronická regulace plnícího tlaku).
Všechny tři diferenciály mechanické.
Zákaz poloautomatického řazení.
Zákaz launch control a veškerých elektronických prvků podpory jízdy (kontrola trakce atd.).
Zmenšení asfaltových brzd a zákaz vodního chlazení brzd.
Zachování velkého křídla.
Omezení elektroniky, řídící jednotka na bázi sériové (nevím moc, co si pod tím představit).
Omezení diagnostiky a zřejmě telemetrie...

Pravidla by měla být schválena na jednání 26.3.2008.