Stránka 125 z 131

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: sob 04.02.2017 09:47
od forde
Lappi
phpBB [video]

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: úte 07.03.2017 14:27
od Karbonyl
Něco málo o vývoji Yarisu:

phpBB [video]

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: pát 02.06.2017 09:58
od Karbonyl
Jost Capito se po neúspěšném angažmá u McLarenu vrací k Volkswagenu, nově však nepovede přímo sportovní oddělení, ale bude šéfovat komerčním divizím Volkswagen R GmbH a Volkswagen Zubehor GmbH.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: pon 12.06.2017 10:06
od Mirek Fric
V tiskovce Citroënu mne zarazila zmínka o tom, že Mikkelsen narozdíl od ostatních jezdců v týmu nepoužívá brždění levou (do plynu). Mne naopak překvapuje, že to ostatní u aktivního auta používají. Samozřejmě nemám žádnou vlastní zkušenost, ale myslím, že u správně nastaveného aktivního auta by to nemělo být vůbec potřeba.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: stř 28.06.2017 19:41
od Mirek Fric
Jestli je pravda, co se nyní povídá, tak Citroën přijal při vývoji C3 obrovské riziko, že z auta bude záludná mrcha a přesně to se stalo. Údajně i v šotolinové verzi totiž auto mělo rozložení kroutícího momentu standardně 30/70 ve prospěch zadní nápravy, což je něco, co nikdo nikdy ve WRC neudělal a nejspíš k tomu všichni měli důvod (přestože teoreticky by mělo být upřednostnění zadní nápravy výhodnější). Nerovnoměrný poměr momentů 40/60 používal Citroën u C4 WRC, ale pouze na asfaltu a i tak se říkalo, že soukromníci jezdili na asfaltu šotolinový mezinápravový diferenciál s rozložením 50/50, protože ho jinak jednoduše neuměli zkrotit.

Neoficiální informace říká, že od Polska pojede Citroën rozložení momentu mezi nápravy rovnoměrně 50/50, přičemž logicky došlo i na homologaci nových nastavení zadního mechanického diferenciálu.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: čtv 29.06.2017 00:24
od Karbonyl
No a poloofiko zpráva říká, že nové komponenty pojede jen Mikkelsen. Teď je otázka, zda proto, že se to do dalších aut nestíhá, nebo zda chtějí srovnání s původní verzí.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: úte 04.07.2017 14:00
od Karbonyl
V Citroënu začínají padat hlavy, Yves Matton odstavil hlavního inženýra Citroën Racingu Laurenta Fregosiho od projektu C3 WRC a na jeho místo dosadil Christopha Besseho. Fregosi má na svém kontě C4 WRC, DS3 WRC a C-Elyseé WTCC, Besse zase Xsaru WRC. Podle Mattona už vývojový tým dostal za úkol zabývat se elemntarními zlepšeními auta pro rok 2018 namísto hledání nastavení na jednotlivé zbývající podniky letošní sezony.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: čtv 20.07.2017 14:07
od Mirek Fric
Jestli někoho zajímá, zda ty aerodynamické žábry v blatnících jdou zalepit bahnem, tak jdou :)

Obrázek

Údajně zhruba 5-6 kg bahna v každém...

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: stř 26.07.2017 14:13
od Karbonyl
Seb Loeb je zpátky ve hře, obnovil spolupráci s Citroënem a bude se podílet na dalším vývoji C3 WRC, zatím hlavně na asfaltu.

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekNapsal: stř 26.07.2017 14:20
od PLuto
Aneb tonoucí se stébla chytá?