Stránka 2 z 106

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: úte 20.03.2012 14:19
od liposh
Díky Karbonyle. A teď nová, zcela konkrétní otázka: "Jakou má motivaci Škoda k vývoji R5, když fábia bude i v následujících letech nejsilnější zbraň pro národní a regionální šampionáty?". (Budu-li kalkulovat s úzkou variantou) Já myslel, že to zabíjení s2000vek ta FIA dotáhne do konce a R5 budou prostě lepší volba. A ohledně toho Mitsubishi a Subaru: Jde o to, že s těmito produkčními vozy vážně jezdí hodně lidí a pak tedy nemají moc velkou motivaci v nejbližších letech ten vůz měnit. Sice zrychlí, ale stejně nikdy nebudou bojovat o celkové vítězství.

-Viz myšlenkové pochody Mirka.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: úte 20.03.2012 14:39
od Karbonyl
Kdyby to bylo tak, jak říká Mirek, je motivace Škody jasná. Kdyby to bylo tak, jak říkám já, tak může být důvodem i to, že 2013/2014 vyjede nová generace fabie. Ad Subaru/Mitsu: pévéček teď jezdí sice hromada, všechny ale stárnou. Drtivou většinu tvoří starší Evo IX (desítek je jako maku) a Imprezy a i tyto auta budou chtít časem obměnit. Jestli za ně bude rovnocenná náhrada (subaru) nebo esi bude situace na trhu lidi směrovat k R5, to je zatím jen otázka.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: úte 20.03.2012 14:53
od Karbonyl
Jinak k Mirkovi: co se říkalo loni během sezony IRC, tak hlavním motivem Peugeotu i Škody mělo být celkové zlevnění, proto se mluvilo i o úzké kastli. Esi se od té doby něco změnilo, netuším.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: úte 20.03.2012 14:55
od Karbonyl
Jinak zde je i článek k R5/R4T z loňského listopadu: http://www.autosport.cz/clanek.php?cl=13054/

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 00:12
od Mirek Fric
Asi by stálo za to zmínit, že podle Carlose Barrose (technik dlouhodobě spojený s Peugeotem, v posledních letech s portugalským zastoupením) se vývojem R5 zabývá taky Opel.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 15:22
od pelikan
Je nějaký předpoklad, že se R5 rozšíří jako S2000? Podle mě ano. Je pak nějaká šance, že bude zase uměle zregulována jako současné S2000 zákazem homologací 2.0L motoru? A co Fiesta, MINI ve verzi RRC? Jsem z toho voľaký zmätěný.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 19:47
od PLuto
RRC verze, tzn S2000 1.6T jsou v rámci třídy 2, s kategorií R5 nemají nic společného. Jestli budou zase uměle zregulována záleží na tom, jak velký úspěch budou mít v regionálních či národních šampionátech a zda nebudou přerůstat MS přes hlavu svou oblíbeností :)

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 20:14
od Haryk
Jak se měří oblíbenost aut, nebo jejich druhu?
A podotázka: Jak souvisí oblíbenost nějakého druhu auta s oblíbeností šampionátu?

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 21:24
od pelikan
To Pluto:
Do jaké třídy budou zařazeny vozy kategorie R5? Já to pochopil tak, že mají právě nahradit S2000 a pro mě tak trochu z nouze vzniklou S2000 1.6T alias RRC.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 21.03.2012 21:36
od Karbonyl
V budoucnu budou jen třídy R1 - R5 plus WRC, tdy R5 budou mít samostatnou třídu. Naopak se bude řešit zařazení S2000 (2.0 i 1.6T) do tohoto nového systému.