Stránka 4 z 94

Re: Vozy skupiny R

Nový příspěvekNapsal: stř 12.09.2012 09:29
od Plhus
Peugeot Sport představí na Motor Show v Paříži (27. 9. - 14. 10.) nový speciál Peugeot 208 R5, jenž bude nástupce Peugeotu 207 Super 2000. První starty jsou očekávány v druhé polovině 2013...

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 12.09.2012 10:13
od liposh
Pokud by byly předpisy třídy R5 dány tak, jak je FIA zveřejnila v tom provizorním prohlášení teď v létě, jak rychlé by ty vozy byly? Měly by na dnešní S2000vku? A o kolik levnější, či dražší by to vycházelo?

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 12.09.2012 10:50
od Mirek Fric
Z toho, co bylo zveřejněné, nejde určit nic. To byly tak kusé informace, že z nich nic nevyčteš.

Ta auta ale rozhodně nebudou pomalejší než S2000. Automobilky by nekývly na předpisy nových aut, která by byla pomalejší. Byli by všichni za klauny, až by je pojížděli soukromníci s jejich vlastními starými auty. Co se ceny týče, tak víš jak, máš sekyru za 150 korun a sekyru za 15000 korun na závody. Oboje je sekyra, ale když je jedna homologovaná a jinou použít nesmíš... FIA nejspíš zavede i pro R5 nějaké maximální ceny komponent, které budou závislé na tom, jak silně budou lobbovat výrobci...

Jinak to vypadá že podvozkově to bude plus mínus totéž jako S2000. Motor bude asi spíš něco jako R3T s velkým restriktorem (nejspíš bude silnější než u S2000 i 1.6T S2000). Převodovka bude asi jen pětikvalt, ale pokud to bude mít fakt 32 mm restriktor (jak se několikrát zmiňovalo), tak to nebude asi nijak moc vadit, protože to bude mít krouťáku dost, akorát se tím nejspíš omezí reálná maximálka.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 12.09.2012 17:20
od Karbonyl
První oficiální obrázeček:

Obrázek

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: stř 12.09.2012 17:31
od Plhus
:o :o :o

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: čtv 13.09.2012 09:17
od Mirek Fric
A první info :)

Rozměry: 3962x1820 mm, hmotnost 1200 kg
Motor: 1.6T EP6CDT (stejný základ jako DS3 R3T např.), výkon 280 Hp @ 6000 a krouťák 400 Nm @ 2500, maximální otáčky 7500
Transmise: Pětistupňová sekvenční převodovka, bez centrálního diferenciálu, mechanické diferenciály
Podvozek: Nápravy McPherson, všechny těhlice a tlumiče shodné
Brzdy: asfalt 355 mm vpředu i vzadu (!), šotolina 300 mm

Peugeot slibuje velmi dlouhý interval repasí - podle dílů 3000-5000 km.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: čtv 13.09.2012 10:04
od Ruba
Takže převodovka pouze od firmy Sadev..?

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: čtv 13.09.2012 10:05
od Mirek Fric
O tom nic nevím.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: čtv 13.09.2012 20:27
od gonzo
Když se dívám na ty první údaje,tak přemýšlím čím se to zásadně liší od S2000 1,6T. Vidím,že motor 1,6 T bude takový základ pro všechny soutěžní vozy.

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekNapsal: čtv 13.09.2012 21:40
od Mirek Fric
Motor S2000 1.6T má mnohem víc úprav (je povolený i úplně speciální motor). Tohle bude jen upravený sériový motor, ale s větším restriktorem.