Neste Oil Rally Finland 2008

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Radim Emil » sob 02.08.2008 09:45

Martin Prokopu opět dobře a pomalu zase stahuje Kosciuszka na 15RZ. Sandell taky moc pěkně.
Radim Emil
 

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Bill » ned 03.08.2008 11:25

Loeb si připsal vítězství na jedné z posledních bašt, která mu chyběla. Hirvonen ani Latvala na něj pořád ještě nemají, ani na šotolině.
Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Bill » ned 03.08.2008 11:28

Prokop konečně potvrdil svou roli jasného favorita a vyhrál JWRC. Měl ale štěstí, že se Kosciuszko vymlel.
Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 03.08.2008 11:32

Gratulace Prokopovi k vítězství. Přesto Guy Wilks s R3 o víc jak minutu před ním ukazuje, že s dvoukolkou to jde i podstatně rychleji...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Bill » pon 04.08.2008 09:56

P.G. Andersson dal teda pěknou mrdu

Bill
N/2
 
Příspěvky: 600
Registrován: ned 06.07.2008 11:15

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Haryk » pon 04.08.2008 19:28

Jestli on ten dvoulitr nemá na takhle rychlých vložkách trošku výhodičku, co říkáš Mirku ;) ?
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 04.08.2008 19:37

Nemyslím. Maximálka Hondy a C2 je cca stejná, kolem 190 km/h na dlouhou skříň. C2 má 240 koní, nezávilé zavěšení i vzadu, je o cca 50-60 mm širší a o takových 100-200 kilo lehčí. Civic má 250-260 koní, je úzký a má horší vyvážení. O rozdílech v tlumičích ani nemluvě. Extreem Techy v Civicu nejsou žádný zázrak (viz třeba srovnání s Renaultem od Bettegy tady na AR). Navíc Clia s lepším podvozkem (a slabším motorem) jela prachbídně.

Navíc bych řekl, že je to spíš naopak. Motor hraje větší roli na technických tratích, kde je daleko víc potřeba akcelerovat z nízkých rychlostí. Viz třeba výsledky Fabie WRC.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Haryk » pon 04.08.2008 19:53

Mirku, co třeba krouťák, šířka pneu, nebo velikost (myšleno průměr) kol?
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 04.08.2008 20:06

Krouťák ve Finsku moc velkou roli nehraje. Viz třeba srovnání Swift/C2. Swift ho moc nemá, zato C2 ho má mezi S1600 asi nejvíc. Navíc i Kopecký vždycky říkal, že Fabia WRC, jejíž velkým nedostatkem byl právě krouťák, na rychlých tratích ztrácí daleko míň než na technických. Jo a kola mají R3 a S1600 stejná. Ráfky 6x15". V tomhle všem podle mě plusy C2 jasně převyšují silnější motor u Civicu. Jestli Civic má nějakou opravdovou výhodu pro Finsko, tak to je rozvor.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Neste Oil Rally Finland 2008

Nový příspěvekod Haryk » pon 04.08.2008 20:14

No vidíš. Směrová stabilita, to je to kouzelné slovíčko. Já věděl, že na něco přijdeš ;) :D
Mirek Fric píše:Jestli Civic má nějakou opravdovou výhodu pro Finsko, tak to je rozvor.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2008

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků