Haryk píše:Nejsem apriori proti vyloučení za nedodržení homologace. Naopak jsem hlasitě pro a vždy. To, kvůli čemu se obvykle zlobím, je právě ta homologace. Viděl někdo někdy ty papíry (věřím že většina z vás ano)? Nic ve zlým, ale fakt vidím ty garážníky, kteří si šroubujou svý auta v garáži, jak váží na elektronické váze nápravnici, jestli není o dvacet deka lehčí. Za podvody vyloučit a vytahat za uši (to se ale ani u nás neděje), ale hlavně musej bejt řády a předpisy jasný a srozumitelný a jednoduše kontrolovatelný. To nebude do tý doby, pokud homologaci budou dávat dohromady výrobci a nikoli FIA. Ta by měla jasně napsat, co se v té které třídě může upravit a jak, co lze vyměnit a co nikoli. Odpadly by pastičky alá držáčky a "výztuhy" v Lancer EVO VII a IX a podobně. To je ale snad na celý článek, ale věřím, že pochopíte
Jj, chápeme. Leč v tomto případě je v homologaci uvedená přesná váha nápravnice, která jednoduše dodržená nebyla. Co se týče těch Lancerů, toto vyjímečně není nápad ani FIA, ani technických komisařů, ale přímo výrobce auta, který si to prosadil.