od Tomáš » ned 31.10.2010 21:32
K vozu Harracha se dosti skepticky vyjadřovali také lidé od Baumschlagra. Je faktem, že zatímco v první polovině sezony dostával Harrach od Mundla minutu až dvě za soutěž (podle její délky), od 5. podniku rally už jedou zhruba stejné časy a třeba právě na tom pátém podniku (Schneebergland rally) vyhrál Mundl jen díky Harrachově minutové penalizaci. Protože Mundl nakonec vyhrál i Waldviertel, tak už nejspíš nic neřešili, ovšem Waldherrovi jde o pozici vicemistra a proto ten protest podal.
K výsledkům - 9 z 16 Rz vyhrál Harrach a o jeho druhém místě rozhodla jen drobná chyba na RZ 9 (+ cca 10 s) a penalizace (+15 s) za zkrácení tratě. To se dělo před cílem RZ 8, 11, 15, kde si řada posádek zkracovala esíčko přes pole, získat se tím dala ale asi tak sekunda, max. dvě. Za jedno zkrácení dostávali jezdci penalizaci 5 sekund (např. Stohl, Rongits, Danzinger, ... ), za druhé dalších 10 sekund, v součtu tedy 15 (např. Harrach či Botka). Při třetím průjezdu už posádky o penalizacích věděly a dávaly si pozor.
Jinak k soutěži - moc hezké tratě, šotolina až na pár míst vydržela v dobrém stavu na všechny tři průjezdy (u polookruhu dokonce 6 průjezdů!).
Česká účast - Liška odstupoval z 16. místa (poloosa), Pertlíček 18. po problémech se zasekáváním plynu a jednom defektu, Čaloun dojel v rámci superrally.