Tomáš píše:1. Získal dotyčný (Harrach) tímto nějakou výhodu? Respektive je odůvodněné podezření, že by tato záměna byla provedena záměrně?
Řekl bych, že nejspíš ne.
Tomáš píše:2. Anebo nejspíš jenom došlo k tomu, že vzhledem ke spleti různých předpisů a reglementů došlo k chybě (omylu) na straně přípravce vozu?
Jak píše Pluto, o protestu se vědělo dopředu, takže asi spíš tak.
Tomáš píše:Současně s případnou pravdivostí otázky číslo 2. mne napadá, jak by to dopadlo u jiných vozů (hlavně skupiny N), kdyby se na ně podal stejně rozsáhlý protest jako tomu bylo v Harrachově případě.
Pokud by se opravdu důkladně kontrolovalo vše jako v tomto případě, tak by těch, co projdou asi moc nebylo. Vzpomněl jsem si na vyloučení Ilieva před pár lety v Bulharsku, kdy už nevím kdo, podal podobný seznam na několik stránek a nakonec se taky našla nějaká blbost.
Ještě je možná i třetí možnost, která nevím, jestli by byla možná v Rakousku, ale někde určitě. Totiž že problém mohl být jinde a pumpa je jen zástupný důvod k vyloučení (něco jako často praktikované: Vím, že jsem jel rychle, ale nemohli byste mi dát radši pokutu za lékarničku, abych nedostal body?). Tím rozhodně netvrdím, že to tak bylo. Nemám žádné informace navíc...