...FIAT hlavně neměl nikdy špičkového jezdce mezinárodního formátu, z dobrých pilotů ho jezdili "pouze" Italové BASSO a ROSSETTI. Jsou dobří, ale není to ani MIKKELSEN ani LOIX, NEUVILLE, HANNINEN, ....Na italských autech skoro vždy vyhrávali jiní piloti než Italové,stačí se podívat trochu zpátky....Italové dělají vynikající auta se "srdíčkem", ale vítězit s nimi mohou jen vynikající jezdci, ale v Itálii takoví jezdci v současnosti nejsou...
Mirek Fric píše:Tak potřetí Jak to, že ten slabý Rossetti s Peugeotem vyhrával i na šotolině a na hrbolatých asfaltech, když si tam s Fiatem ani neškrtne?
Nevím, jak na soutěžích v Itálii, ale ty vítězství v první sezóně IRC Luca i teď považuje spíš za souhru náhod a velké štěstí (samozřejmě podpořené kvalitním výkonem).
Ještě jeden postřeh z Polska. Hodně mě překvapilo, jaká je tam nevraživost vůči škodovkám. Kubicova jarní nehoda v Itálii udělala Škodě obrovskou antireklamu. Je fakt, že hodně lidí, závodníků i techniků pořád zkoumalo na autě, kudy ten plech mohl projít...