To je důsledek, nutnosti přihlašování se do celých šampionátů a celkové snahy o vyjímečné postavení MS mezi podniky rally. Jenže si pánové neuvědomujou, že to co lze udělat s okruhovým šampionátem zde udělat nejde a takto to dopadá.
Citroën zvažuje, že by se zaplacením pokuty "vykoupil" z účasti v Jordánské Rally. Nechce riskovat z bezpečnostních důvodů přítomnost v těchto končinách. Zpráva je z Auto Hebdo, takže to berte s velkou rezervou
Nejsem si jistý, ale myslím, že neúčast na jednom podniku by měla znamenat vyřazení z šampionátu značek. Pokud samozřejmě nebude přihlédnuto k tomu, že situace v Jordánsku je dost nestandardní.
Ona je poněkud nestandardní situace i co se týká značek v šampionátu a to už několik let. Nevím jestli by někdo měl odvahu vyřadit polovinu značek. Polovinu zatím.