Rallye de France 2011

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod PetrWRC » ned 02.10.2011 20:27

Jinak podle Quesnela byl u Loeba problém s olejovym čerpadlem ...
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3381
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Rizek » ned 02.10.2011 20:45

Zajímalo by mě, jestli týmy dostanou po každém zvážení informaci, jak na tom jejich vůz je. Nechce se mi věřit, že by Petterův tým nezareagoval a vůz nedovážil. Auto samo o sobě je lehčí a asfaltová a šoto výbava mají jinou hmotnost, proto se zpravidla u asfaltových výbav, které jsou lehčí, dají na spodek vozu jiné lyžiny a ostatní krycí plechy tak, aby i asfaltová verze dosáhla požadovaných 1200 kg. Tady to vypadá, že to někdo spletl a na auto dal šotolinové kryty. Chyba je samozřejmě na straně týmu.
Škoda and rally forever
Uživatelský avatar
Rizek
N/3
 
Příspěvky: 1039
Registrován: úte 19.02.2008 21:57

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Plhus » ned 02.10.2011 20:59

Viděls Řízku někdy lyžu na asfalt a na šotolinu?
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4507
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 02.10.2011 21:04

Jop, DS3 v šoto verzi je celkem výrazně přes limit (tuším, že na Acropolis to bylo kolem 1260 kg).

Řízku, Petter jede s autem, které připravuje PH Sport, ne PSWRT jako loni. Ta DS3 mu nepatří. Takže to je bota Citroënu...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Melmisek » ned 02.10.2011 21:15

Osobně si myslím, že lyže na šoto bude asi daleko masivnější...
...ŠkodaUltrasGang...
Uživatelský avatar
Melmisek
N/2
 
Příspěvky: 763
Registrován: ned 25.01.2009 22:08
Bydliště: Pribram

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 02.10.2011 21:18

jj, je.

Jinak jsem si jistý, že kdyby Petter byl ofiko tovární jezdec, tak vyloučený nebude. To už tu bylo mnohokrát (např. všechny Subaru + jedno Mitsubishi na Acropolis 2005 odešly s pokutou i při větším rozdílu váhy). Vlastně si pamatuju jediné vyloučení továrního jezdce za váhu a to Toniho Gardemeistera ve Walesu 2005.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Jan1000 » ned 02.10.2011 21:25

Mirek Fric píše:které připravuje PH Sport
Já myslel, že PH Sport ho jen servisují, ale připravuje ho Citroen.

Petter říkal, že se mu auto zda jako vyměněné proti Německu a Austrálii, výrazně lepší. ;) Měl i nově novou tovární evoluci motoru, tedy ve Francii auto velmi chválil, tak proto by mě zajímala jeho aktuální reakce. ;)

Tím nic nenaznačuji.
racing.ford.com
Jan1000
A/5
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 15.01.2009 22:36

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 02.10.2011 21:36

PH Sport a Citroën Sport je prakticky totéž. PH Sport z velké části patří Loebovi...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rallye de France 2011

Nový příspěvekod Ondra WRC » ned 02.10.2011 21:38

Takto dopadl Andrea Crugnola:
Obrázek
Ondra WRC
N/4
 
Příspěvky: 2588
Registrován: pát 26.06.2009 12:13


PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2011

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků