Zajímalo by mě, jestli týmy dostanou po každém zvážení informaci, jak na tom jejich vůz je. Nechce se mi věřit, že by Petterův tým nezareagoval a vůz nedovážil. Auto samo o sobě je lehčí a asfaltová a šoto výbava mají jinou hmotnost, proto se zpravidla u asfaltových výbav, které jsou lehčí, dají na spodek vozu jiné lyžiny a ostatní krycí plechy tak, aby i asfaltová verze dosáhla požadovaných 1200 kg. Tady to vypadá, že to někdo spletl a na auto dal šotolinové kryty. Chyba je samozřejmě na straně týmu.
Jinak jsem si jistý, že kdyby Petter byl ofiko tovární jezdec, tak vyloučený nebude. To už tu bylo mnohokrát (např. všechny Subaru + jedno Mitsubishi na Acropolis 2005 odešly s pokutou i při větším rozdílu váhy). Vlastně si pamatuju jediné vyloučení továrního jezdce za váhu a to Toniho Gardemeistera ve Walesu 2005.
Já myslel, že PH Sport ho jen servisují, ale připravuje ho Citroen.
Petter říkal, že se mu auto zda jako vyměněné proti Německu a Austrálii, výrazně lepší. Měl i nově novou tovární evoluci motoru, tedy ve Francii auto velmi chválil, tak proto by mě zajímala jeho aktuální reakce.