Stránka 13 z 16

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: úte 07.07.2015 19:28
od liposh
Takže Toyota R5 je potvrzená? Ví se ještě něco víc? Nějaké termíny?

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: pát 10.07.2015 20:47
od PLuto
The principles of the technical and homologation regulations for the 2017-2019 WRC car were approved by the World Motor Sport Council. The intention behind the new regulations is to produce a car with a far more dynamic and distinct appearance that exhibits character and diversity. The highlights are:

Engine

- Powered increased to 380hp

- 36mm maximum diameter for the turbo restrictor

- Maximum 2.5b absolute turbo pressure

Body

- Free zone defined around the body shell of the production car to create a maximum WRC car width of 1875mm and greater overhang front and rear

- Greater freedom on the lateral parts of the front bumper, with potential for additional aero devices ahead of the front wheels. Openings may also be cut-out on the fender surface

- Bigger and more visible fixed rear wing

The overall weight of the car will be reduced by 25kg, there will be a return to an electronically-controlled centre differential and the overall homologated length of the car must be greater than or equal to 3.9 metres.

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: pát 10.07.2015 21:18
od Mirek Fric
Zdá se, že ve FIA pochopili, že snižování nákladů tam, kde jsou zapojené tovární týmy, k žádnému skutečnému snížení nákladů nikdy nepovede. Uvidíme, co změny přinesou. Přijdou mi docela drastické. Auto nejspíš radikálně zrychlí. S 36 mm restriktorem, tzn. s o 19% větší plochou restriktoru, si myslím, že je reálné dosáhnout kolem 400 koní.

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: pát 10.07.2015 21:20
od Merten
Za mě dobrý.Žádná velká revoluce, žádný velký zvedání nákladů (snad jen ten aktivní diferák?).V podstatě jenom zatraktivnění stávajících aut.

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: pát 10.07.2015 21:30
od Mirek Fric
Teemu Suninen dneska rozbil na testu prototyp Yarisu. Nevím detaily, ale test byl po havárii zrušen.

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: stř 29.07.2015 15:30
od Mirek Fric
Technickým ředitelem Mäkinenova týmu by měl být Michael Zotos. Osobně o něm moc nevím, našel jsem, že v minulosti pracoval jako inženýr u týmů Mitsubishi a Subaru.

Víc infa je tady. Já jsem to ještě neměl čas číst: http://www.rallye-magazin.de/wm/nachrichten/artikel/d/2015/07/29/maekinen-ab-maerz-beginnen-die-tests/

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: stř 29.07.2015 16:05
od PLuto
No, já jsem se náhodou nachomýtl při Rally Estonia k diskuzi lidí, co s Mäkinenem v minulosti spolupracovali. A ti byli z rozhodnutí ohledně jeho postupu na nejvyšší roli hodně pobaveni a vzhledem k jeho povaze nevěří, že to může fungovat...

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: stř 29.07.2015 19:18
od sloní kýta
PLuto píše:No, já jsem se náhodou nachomýtl při Rally Estonia k diskuzi lidí, co s Mäkinenem v minulosti spolupracovali. A ti byli z rozhodnutí ohledně jeho postupu na nejvyšší roli hodně pobaveni a vzhledem k jeho povaze nevěří, že to může fungovat...

Prosím, můžeš mi přiblížit jeho povahu? Třeba i z doslechu?

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: čtv 30.07.2015 13:25
od Karbonyl
Mirek Fric píše:Technickým ředitelem Mäkinenova týmu by měl být Michael Zotos. Osobně o něm moc nevím, našel jsem, že v minulosti pracoval jako inženýr u týmů Mitsubishi a Subaru.[/url]


Zotos byl u Mitsu i Prodrive osobním technikem Mäkinena, po skončení Subaru v MS byl hlavním vývojářem Imprez týmu Subaru Rally Team USA.

Re: Novinky v MS 2015

Nový příspěvekNapsal: pon 03.08.2015 19:35
od Mirek Fric
Lappi v příštím roce zůstává ve Škodovce a bude pokračovat ve sbírání zkušeností s MS: http://www.iltasanomat.fi/ralli/art-1438562463184.html

Můj osobní pocit je ten, že nejspíš už má smlouvu od VW na rok 2017, protože jinak si jsem jistý, že by se dostal do WRC už příští rok.