Stránka 9 z 9

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: pát 08.04.2011 20:32
od Disco Stu
Kalendář též v bulletinu:

Mistrovství České republiky
17.04. Slušovice I.
05.06. Řetěchov
10.07. Milovice
14.08. Slušovice II.
18.09. Oldřichovice
16.10. Biskupice

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: stř 29.06.2011 12:19
od gonzo
V rozhovoru s Valdou v Rally mě zaujalo,to jak funguje flexi servis. Přiznám se,že jsem po tom nikdy nepátral,tak se ptám,jak je to? Já to pochopil tak,že posádka dojede večer do časovky,kde odevzdá auto do UP a z tama si ho může kdykoliv vzít do servisu s tím,že musí ho zpět stihnout odevzdat včas a nesmí překročit 45 min? Pokud se mýlím,prosím o vysvětlení (o rozdíl proti klasickému servisu) a tomu jaké to má výhody. Děkuji.

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: stř 29.06.2011 12:31
od Karbonyl
Je to tak, s tím, že všechny vozy musí být zpět v UP v nějaký určitý čas daný harmonogramem. Výhodou flexi je to, že pokud má tým třeba víc aut a míň mechaniků, tak může auta servisovat postupně, případně, třeba jako u Valdy, se tým může v klidu nachystat na větší opravu a teprv pak si auto vzít z UP. Navíc tam bývá povolený předčasný příjezd do UP, takže když se dělá jen menší údržba, auto se může do UP vrátit dřív bez nutnosti mít auto v servosi celou třičtvrtě hodinu.

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: stř 29.06.2011 12:36
od gonzo
Kubo díky za vysvětlení,tak nějak podobně jsem to tušil. ;)

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: stř 29.06.2011 20:29
od PLuto
Ještě bych přidal poznámku, že v rámci flexi servisu nemusí být vozidlo řízeno posádkou...

Re: Řády a předpisy v českých rally

Nový příspěvekNapsal: čtv 30.06.2011 06:57
od sloní kýta
Ku**a, nešla by při ba-rum-rally(e) udělat neaká flexi RZ? Třeba Semetín, nebo Autobusák, na Troják už nemám gule...