PLuto píše:Ad Tomáš:
Obecným zvykem nejen u nás, ale na všech soutěžích od MS až po národní šampionáty je tyto zlomky vteřiny či vteřiny při podobných situacích neřešit. Protože samozřejmě by toho řada lidí mohla zneužívat. Stačí jedno havarované auto a pak by se podobná situace musela řešit prakticky u každé projíždějící posádky. Stačilo by zahlédnout trojúhelník a už to může být zdržení. Stačí, aby u cesty stál spolujezdec a ukazoval ceduli OK a už to je rozptýlení pro jezdce, kvůli kterému může ztratit zlomky vteřiny, vteřiny či jak bylo vidět teď na Kypru, tak i celý závod. Navíc by se tím přineslo spoustu nového rozhodování od zeleného stolu. Kdyby měli sporťáci tímto způsobem podobné věci řešit a měli čekat, až se k nim dostane onboard z daného místa (případně dle tvé rady čekat i na druhý průjezd a pak porovnávat oba průjezdy, třeba i za jiných podmínek), tak bychom se dostali do situace, že závodníci by už dávno dojezdili, ale sporťáci by stále řešili, jestli teda ten jezdec v daném místě ztratil půlvteřinu nebo vteřinu...
On je ale PLuto trochu rozdíl mezi cedulí OK, případně trojúhelníkem a mávajícím pořadatelem, který zpomaluje, případně téměř zastavuje auta...já jakožto jezdec (ano docela směšná představa) bych trojúhelník bral tak, že to vezmu obezřetněji ale pojedu víceméně jen lehce pomaleji, pokud ale pořadatel ukazoval (viz. Tarabus) tak jak ukazoval, tak očividně Míra zpomalil tak, že si myslel, že možná bude muset i zastavit, stejně tak by reagoval asi každý, prostě tak aby byl schopný zastavit na metru...no to je jedno, jeden o koze, druhý o voze, asi moc nemá smysl to dál řešit, ale v dnešní době to není zas až takový problém tu ztrátu dopočítat. Myslíš, že Jakeš příště takto zpomalí pokud pojede s někým na desetinky jak s Valdou do poslední RZ? Těžko říct jak by to vnímal, kdyby to třeba na té poslední RZ zahodil do lesa, přecejen pokud tam nechal 4s nebo něco málo víc, možná by mohl být více v klidu. To už je ale jen kdyby...