Stránka 20 z 21

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: pon 08.10.2018 17:52
od Jan1000
Dle mě Wilson vsadí na mládí jako několikrát. Peníze určitě nějaké ještě má a další určitě přijdou.

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: čtv 11.10.2018 08:38
od Karbonyl
Začíná se netem šířit drb, že by se od sezony 2021 mohlo vrátit Mitsubishi. Prý je nadchlo úspěšné působení Toyoty a přispělo i znovuzařazení Rally Japan do kalendáře.

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: čtv 11.10.2018 19:15
od Mirek Fric
Craig Parry bohužel musel ukončit kariéru v důsledku zranění utrpěného při nehodě na testu před Rally Deutschland. Článek neuvádí detaily, ale Craig tam píše, že ač věří, že se stoprocentně zotaví, tak po konzultaci s lékaři byl nucen ukončit spolujezdeckou kariéru.

http://www.dai-sport.com/parry-calls-ti ... ng-career/

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: pát 12.10.2018 14:40
od Karbonyl
Kalendář MS 2019 by ve finále měl vypadat stejně jako ten letošní, navíc přibylo Chile dva týdny po Argentině. Bohužel krachl návrat Japonska, pro týmy prý příliš drahá soutěž...

22.-27.1. Rallye Automobile de Monte-Carlo
14.-17.2. Rally Sweden
07.-10.3. Rally Mexico
28.-31.3. Tour de Corse
25.-28.4. Rally Argentina
09.-12.5. Rally Chile
30.5-2.6. Rally de Portugal
13.-16.6. Rally Italia Sardegna
01.-4.8. Neste Rally Finland
22.-25.8. ADAC Rallye Deutschland
12.-15.9. Rally Turkey
03.-6.10. Wales Rally GB
24.-27.10. RallyRACC Catalunya - Costa Daurada
14.-17.11. Rally Australia

Odsouhlasen má být i vznik WRC2 Pro určeného pro tovární týmy, původní WRC2 má být výhradně pro soukromé týmy. Jsem zvědav, jak se to bude hlídat a rozlišovat...

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: pát 12.10.2018 20:00
od Karbonyl
Takže kalendář potvrzen, další změny níže:

In order to give consistent identity to drivers and assist with promotion, Priority 1 drivers will be free to choose their permanent car number from 2019, except number 1, which will always be reserved for the reigning World Rally Champion.* Date subject to confirmation

As part of an overall cost reduction plan aimed at removing or reducing the cost of elements that do not add to the spectacle of the Championship, the number of test days will be reduced from 55 to 42 for WRC Manufacturer teams. The total distance of special stages has been reduced from a maximum of 500 to a maximum of 350 kilometres.

From 2019, the support championships will be restructured to help increase the number of entrants in Manufacturer Championships, to boost the number of factory supported drivers and cars, and further encourage private competitors to the WRC 2 and Junior WRC Championships. Building on the success of the R5 car, a new WRC 2 Pro Championship for Drivers, Co-Drivers and Manufacturers will be created as a platform for registered R5 manufacturers.

The same specification R5 car will continue to be used in the FIA WRC 2 Championship. This championship will be solely for private entrants, with the intention being to attract more drivers from national and regional championships.

In order to continue supporting the progression of young talent in the sport, the format of the Junior WRC Championship will remain unchanged. The WRC 3 Championship will cease from 2019 although competitors in two-wheel drive cars are still eligible to enter events.

The Championships will therefore be as follows:

FIA World Rally Championship for Drivers, Co-drivers and Manufacturers
FIA WRC 2 Pro Championship for Drivers, Co-drivers and Manufacturers
FIA WRC 2 Championship for Drivers and Co-drivers
FIA Junior WRC Championship for Drivers, Co-drivers and Nations

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: sob 13.10.2018 07:33
od PLuto
Japonsko vypadlo hlavně z toho důvodu, že si Korsika prolobovala zachování v kalendáři. Ohledně kalendáře a dalších věcí se teď v poslednich dnech strhla na FIA i v rámci rally komise velká hádka...

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: pon 22.10.2018 00:14
od Karbonyl
Honza Kopecký se dostal do úzké nominace britského Autosportu v kategorii rally jezdec roku:

https://awardsvoting.autosport.com/?_ga=2.65722222.179545687.1540139500-1416575380.1532628682

Hlasování jest určeno pro předplatitelskou veřejnost.

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: úte 23.10.2018 11:34
od Haryk
Pontus už letos v MS nepojede a Honza Kopecký s Pavlem Dreslerem můžou SLAVIT!
No a my taky, ne? ;)
https://www.skoda-storyboard.com/cs/tis ... RbWwn3xC14

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: úte 23.10.2018 11:40
od PLuto
To by bylo překvapení, kdyby se na Austrálii přihlásil Tidemand jako soukromník, jak to letos občas dělali Veiby nebo Rovanperä...

Re: Novinky v MS 2018

Nový příspěvekNapsal: úte 23.10.2018 11:45
od Mirek Fric
Bouchnul bych šampus, kdybych neměl dietu :(

Každopádně je to obrovský úspěch, který nám možná pořádně dojde až za pár let. Teď už jen aby si kluci pořádně užili Španělsko a pak to řádně oslavili :)