Možné varianty vývoje mistrovství světa

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod jonas3 » sob 11.05.2013 06:09

Baví mě představa, že pojede o umístění někdo z wrc2, který si vydřel 9. místo proti JML, který využil super rally nebo jak se teď to skvělé pravidlo jmenuje. A ten mu sebere bod. Nebo lity souboj R3 proti wrc v hloubi pole. :lol:
Valach v Liberci
Uživatelský avatar
jonas3
A/5
 
Příspěvky: 176
Registrován: sob 13.11.2010 11:42
Bydliště: Liberec / Otrokovice

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 23.07.2014 16:28

V roce 2017 má přijít velká revize technických předpisů pro vozy WRC. Podle aktuálního průsaku by jedním ze zásadních kroků měl být přechod od dnešních kompaktů k větším vozům segmentu D (střední třída).
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9465
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 23.07.2014 16:37

D je u aktuálních soutěžících Passat, Mondeo, C5 a i40. To je magořina...

Zajímavější pro mne je konec restriktorů, limitů na objem, druhu paliva atd. Nová pravidla budou zřejmě po vzoru Le Mans regulovat energetické toky, tzn. v rally zřejmě spotřebu paliva. Nic víc.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Haryk » stř 23.07.2014 18:18

VW Passat 1,0 HTP, Ford Mondeo 1,0 Eccoboost? to vše s přídomkem Maxi Super Rallye Car?
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 23.07.2014 18:31

To právě ne. Pokud to dobře chápu, tak stejně jako v Le Mans bude na automobilce samotné, s čím pojede, pokud splní maximální povolenou energetickou spotřebu. Jestli to bude 1,0 Ecoboost hybrid nebo 4.0 V8 by nemělo být nijak omezeno. I když ty hybridy se mi pro rally nezdají vhodné kvůli bezpečnosti. Přeci jen tohle nejsou okruhy, kde na trať lezou jen poučení traťáci, co vědí, že na auto s rozsvícenou výstrahou se nesmí sahat, protože je pod proudem...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod vyshi » stř 23.07.2014 21:37

Mirek Fric píše:D je u aktuálních soutěžících Passat, Mondeo, C5 a i40. To je magořina...

galant, sierra, audi 200, legacy.. a jake to bylo zavodeni :)

nekteri nadavaji na to, ze ted zavodi nakupni tasky...
dokazu si z tech aut predstavit pekne zavodaky, ale je fakt, ze uz by to bylo asi velke :)
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 23.07.2014 21:57

Problém je, že auta, jak rádi říkají v automobilkách, "rostou se zákazníky". Tehdejší auta segmentu D jsou zhruba "o třídu" menší než dnešní auta téhož segmentu.

Galant VR4 4,56 m, Sierra Sapphire Cosworth 4,49 m, Legacy RS 4,54 m... jediná výjimka je to Audi 200 s 4,79 m. Jenže dneska...

Passat 4,77 m, Mondeo 4,85 m, C5 4,78 m, i40 4,77 m
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod PLuto » stř 23.07.2014 22:11

Já osobně se spíš děsím jiné věci. Teď jde ještě závodní auto relativně postavit z dodaného kitu (R5, R3, R2) případně se dá postavit ještě eNko (třeba z Clia nebo Alfy). Ale až se do toho nacpou tyhle moderní technologie, budou to schopni soukromníci postavit a udržet při životě (za rozumných finančních nákladů)?
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 23011
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 23.07.2014 22:24

Pokud to budou hybridy, tak sotva. S těmi by se WRC stalo čistě tovární záležitostí. Ale jak už jsem psal, hybridy jsou podle mne pro WRC dost nevhodné nejen kvůli složitosti, ale i kvůli bezpečnosti.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Nový příspěvekod forde » pon 07.03.2016 19:23

Asi se to netýká přímo vývoje MS, nicméně malou souvislost to má.. když tak prosím o přesun jestli jsem off topic.

Dovolil jsem si vytáhnou trochu dat Ford World Rally Teamu, sezóny 2011 a 2012 / M-Sportu od roku 2013. Jelikož si nejde nevšimnou klesajícího trendu, který musí Malcolma budit ze spaní..

- Poslední vítězství v závodě -Latvala Wels 2012.
- Poslední tripl Portugalsko 2012 - Ostberg, Novikov, Solberg.
- Odchodem továrny Ford na konci roku 2012 a následným příchodem VW (2013) nezískal M-SPORT žádné umístění na nejvyšším stupínku. Příchodem Hyundaie (2014) se výkony ještě prohloubily.

2011 Ford World Rally Team (Citroen, Ford, Mini)
19x bedna / 3x první místo ( Hirvonen-Švédsko / Hirvonen-Austrálie / Latvala-Wales )
Sweden -1- (Hirvonen)
Sweden -2- (Ostberg)
Sweden -3- (Latvala)
Mexiko -2- (Hirvonen)
Mexiko -3- (Latvala)
Portugalsko -3- (Latvala)
Jordánsko -2- (Latvala)
Sardínie -2- (Hirvonen)
Argentina -2- (Hirvonen)
Řecko -3- (Hirvonen)
Finsko -2- (Latvala)
Austrálie -1- (Hirvonen)
Austrálie -2- (Latvala)
Francie -3- (Hirvonen)
Španělsko -2- (Hirvonen)
Španělsko -3- (Latvala)
Wales -1- (Latvala)
Wales -2- (Ostberg)

Wales -3- (Solberg)

2012 Ford World Rally Team (Citroen, Ford, Mini)
18x bedna / 3x první místo ( Latvala-Švédsko / Ostberg-Portugalsko / Latvala-Wales )
Monte -3- (Solberg)
Sweden -1- (Latvala)
Sweden -3- (Ostberg)
Mexico -3- (Solberg)
Portugalsko -1- (Ostberg)
Portugalsko -2- (Novikov)
Portugalsko -3- (Solberg)
Argentina -3- (Ostberg)
Řecko -3- (Latvala)
Nový Zéland -3- (Solberg)
Finsko -3- (Latvala)
Německo -2- (Latvala)
Wales -1- (Latvala)
Wales -3- (Solberg)
Francie -2- (Latvala)
Sardínie -2- (Novikov)
Sardínie -3- (Tänak)
Španělsko -2- (Latvala)


2013 M-SPORT (Citroen, Ford, Volkswagen)
9x bedna / 0x první místo
Sweden -3- (Ostberg)
Mexiko -3- (Neuville)
Řecko -3- (Neuville)
Sardinie -2- (Neuville)
Finsko -2- (Neuville)
Finsko -3- (Ostberg)
Něměcko -2- (Neuville)
Australie -2- (Neuville)
Wales -3- (Neuville)


2014 M-SPORT (Citroen, Ford, Volkswagen, Hyundai)
4x bedna / 0x první místo
Monte -2- (Bouffier)
Portugalsko -2- (Hirvonnen)
Španělsko -3- (Hirvonnen)
Wales -3- (Hirvonnen)


2015 M-SPORT (Citroen, Ford, Volkswagen, Hyundai)
3x bedna / 0x první místo
Argentina -3- (Evans)
Polsko -3- (Tänak)
Korsika -2- (Evans)

2016 M-SPORT (Citroen, Ford, Volkswagen, Hyundai)
Prozatím 2x bedna
Sweden -3- (Ostberg)
Mexico -3- (Ostberg)
?
Naposledy upravil forde dne pon 07.03.2016 19:36, celkově upraveno 1
forde
A/5
 
Příspěvky: 317
Registrován: stř 29.07.2009 09:17
Bydliště: Wallachian Kingdom

PředchozíDalší

Zpět na Mistrovství světa

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník