Stránka 19 z 19
Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Napsal:
pon 07.03.2016 19:34
od Karbonyl
Je potřeba si uvědomit, že oproti ostatním opravdu-továrnám (i za Prodrivem stálo technicky i finančně BMW) je M-Sport soukromým týmem, kde je podpora Fordu jen formální. Absence vítězství právě od roku 2013, kdy se Ford oficiálně stáhnul (a následně i mecenáši z Blízkého východu odejivší ke konkurenci nebo do jiných disciplín), podle mě není náhodná. Wilson svůj MS tým drží nad vodou hlavně díky prodejům klientských Fiest R5, bez nich by už Ford v MS chyběl už v roce 2015. Z toho myslím docela vyplývá, že M-Sport asi nemá takové možnosti v otázce testování či nákupu a výchovy nových jezdců.
Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Napsal:
pon 07.03.2016 19:36
od Karbonyl
Ještě bych k tomu doplnil, že M-Sport právě teď v Mexiku oslavil 200. soutěž v řadě, kdy tým dojel na bodech.
Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Napsal:
pon 07.03.2016 19:59
od Mirek Fric
Definice minimální podpory ze strany Fordu je hodně diskutabilní. Co to je minimální podpora? Kdo z nás ví, co ve skutečnosti obnáší? Určitá forma tam rozhodně je - jak finanční, tak technická, nicméně shodneme se, že to je úplně jiná úroveň než u VW nebo Hyundai.
Hlavní kámen úrazu podle mne vězí v jezdcích. M-Sport nemá na to přetáhnout nejlepší a nejdražší jezdce od konkurence a navíc si nechal utéct Neuvilla, kterému se v M-Sportu velmi dařilo. Naopak osobně nesouhlasím s častým tvrzením, že Fiesta je proti konkurenci špatné auto. Je to jen můj názor, ale jsem přesvědčený, že její horší výsledky jdou na vrub hlavně jezdeckému složení, které proti konkurenci výrazně zaostává (ale souhlasím, že Polo je bez debat lepší).
Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Napsal:
pon 07.03.2016 20:27
od forde
Samozřejmě, Malcolm má své know-how postaveno na prodeji, určitě souhlasím Karbonyle.
Nicméně tu mou myšlenku proč jsem data vytahoval napsal Mirek.
Re: Možné varianty vývoje mistrovství světa

Napsal:
pon 07.03.2016 20:30
od Karbonyl
Detaily vztahu mezi Fordem a M-Sportem samozřejmě neznáme, ale o něčem možná vypovídá třeba skutečnost, že si M-Sport pro stavbu svých aut musí kupovat sériovky ve fabrice. Ohledně jezdců souhlas, psal jsem už výše.