Stránka 4 z 6

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: ned 29.09.2019 21:11
od lubos
Mates píše:Galatariotis vyloučen...Ingram 2. místo, Lukyanuk asi musí být na prášky. Teda hlavně Galatariotis, protože ten způsob odstoupení/vyloučení je lehce tragikomický.



Za předpokladu, že věříme argumentaci o nedorozumění. U takové posádky bych v "omyl" tohoto druhu nevěřil.

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 11:47
od kapec77
kluci a děvčata šikovný mám prosbu.Pro nás co jsme měli jen ruštinu,šlo by ve zkratce dycky napsat česky o co jde v těch dokumentech ,v čem byl problém. :) :) :) Díky moooc!

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 11:50
od Mirek Fric
Herzig - nepovolený trénink - 2 min penalizace a pokuta
Galatariotis - nedal auto do UP po cílové rampě - vyloučen
Ingram - prasil na přejezdu - podmínečné odebrání bodů z Kypru (platí do konce sezony), dva dny veřejně prospěšné činnosti v dopravě a pokuta

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 12:00
od Gurun
Ingram něco prasil, nebo jen prášil???

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 12:15
od Mirek Fric
Doslova uvedeno jako násobné porušení dopravních předpisů (nikoli povolené rychlosti).

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 12:45
od Walach
PLuto píše: Nikomu se to tady nelíbí. Jasně, když už se sem trmácel, tak ať se sveze. Ale měla se mu dát dostatečná penalizace, minimálně 10 minut. Tohle je k smíchu...

A nebo když už se tam trmácel, tak ať si rovnou trénuje jak chce, ne? :D :roll:

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 12:51
od Mirek Fric
Fakt je, že u nepovoleného tréninku bych byl za to tvrdě vylučovat. Ani deset minut na soutěži typu Kypru není zas nějak zvlášť moc, pořád by to možná stačilo na první desítku, tedy body. Dvě minuty jsou ale vysloveně výsměch.

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 14:03
od lubos
Mirek Fric píše:Fakt je, že u nepovoleného tréninku bych byl za to tvrdě vylučovat. Ani deset minut na soutěži typu Kypru není zas nějak zvlášť moc, pořád by to možná stačilo na první desítku, tedy body. Dvě minuty jsou ale vysloveně výsměch.


Souhlas. Taky jsem měl dloooouho otevřené ústa, když jsem si přečetl výši "penalizace" ve vztahu k typu soutěže (jak trefně označuješ :D ).

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 17:58
od PetrWRC
Gurun píše:Že Hloušek je u Kopeckého.

Situaci v tovární posádce nijak komentovat nebudu, jelikož jí neznám ... jen bych ale upozornil, že stejná osoba, která vedle pod výsledky ke Kypru to co zmiňuješ řeší jako hotovou věc a žádné JPP, tak ta stejná osoba dále řeší, že Mareš měl startovat s italským autem jakožto podmínka promotéra, což je nesmysl. Motá dvě věci dohromady. Dvě soutěže s autem R5 od Motorsport Italia je pro vítěze ERC3 Junior(v následující sezoně), pro vítěze ERC1 Junior (Mareš) je finanční podpora 100000 Euro v dukátech jako podpora dojetí ME a případný boj o titul - viz link na rozhovor s promotérem před Barumem

Vítěz juniorské kategorie ERC3 Junior nedostane peníze v hotovosti, ale závody s modelem R5. Je to velká motivace?
Náš rozpočet není neomezený, zkoušíme dělat, co se dá. Nejdůležitější je, aby se mladí dostali do R5. Vítěz získá dva starty v týmu Motorsport Italia v hodnotě 100 tisíc eur. Víte, co je skvělé? Že tato dílčí kategorie vyvrcholí v srpnu na nejikoničtější soutěži v seriálu, na Barum rally. Stejně jako kategorie ERC1 Junior. I tady vítěz dostane 100 tisíc eur. Tentokrát v hotovosti. Pomůže mu to rozšířit program ve zbytku sezony a bojovat o evropský titul. Úroveň našich mladých je velmi dobrá. Je to vidět třeba na Čechu Filipu Marešovi, který bojuje o pódium na každém závodě.

Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/motorsport/j ... rsport_elv

Re: Cyprus Rally [ERC, MERC, CYP]

Nový příspěvekNapsal: pon 30.09.2019 21:26
od Tomáš
Walach píše: A nebo když už se tam trmácel, tak ať si rovnou trénuje jak chce, ne? :D :roll:

Musím uznat, že to tady není poprvé, co mne trefná Walachova ironie dostává ... :)
Ano, pokud se jedná o míru trestu, mělo by být jediným kritériem závažnost provinění, ne vzdálenost dojezdu na rally.
Mirek: "Fakt je, že u nepovoleného tréninku bych byl za to tvrdě vylučovat" ... Ano, pokud by se jednalo o nepovolené seznamovačky posádky, asi jediným správným řešením je vyloučení, resp. nepřipuštění posádky na start.
Mirek: "Ani deset minut na soutěži typu Kypru není zas nějak zvlášť moc, pořád by to možná stačilo na první desítku, tedy body. Dvě minuty jsou ale vysloveně výsměch." ... Tak 10 minut je opravdu hodně. Na první desítku by to stačilo Lukjaňukovi či Al-Atijovi, ne Herczigovi. I kdybychom mu odečetli problémy (RZ8+9), tak s 10minutovou penalizaci by skončil někde kolem 13.-14. místa před dvoukolkama.
Jestli je, vzhledem k míře provinění, 2 minuty výsměch, to si netroufám tvrdit. Podle dokumentu (viz níže) se mělo jednat spíš o chybu podpůrného týmu než o nepovolené seznamovačky.
K faktům - ty dvě minuty stály Hercziga 7 cenných evropský bodů, resp. šest průběžných míst v tabulce mistrovství. Konkrétně získal 2 body místo 9 b. a v průběžném pořadí je na 11. místě místo na pátém. To mi zase tak málo nepřipadá.
Jinak dokument - rozhodnutí SK (http://www.cyprusrally.com.cy/uploads/R ... b16546.pdf) je sice ze čtvrtka, ale na stránkách soutěže se objevil až v neděli. Proto jsem taky chvíli nechápal, co myslí Mirek tím rozhodnutím sporťáků.
Pro Kapec77 (jinak já měl taky jen ruštinu) ve stručnosti: týmová TV posádka požádala organizátory začátkem září o mapy, ten jim je ale neposkytl a tedy ani nedal povolení k najíždění erzet (chtěli si vybírat dobré pozice pro kamery, prý to tak dělají i na ostatních soutěžích, mají na to i smlouvu s Eurosportem). Proto když je načapal 17. září, tj. cca týden před zahájením seznamovaček, na trati asistent činovníka pro bezpečnost, nafotil si auta i jednoho řidiče. Podle týmového manažera nebyl na trati nikdo z posádky (i sporťáci konstatují, že k tomu není jakýkoliv důkaz), na druhou stranu je to porušení pravidla o zákazu pohybu jakékoliv osoby spojené s posádkou na trati RZ před samotnou soutěží. Protože posádka ale mohla získat výhodu (např. tím, že by mohli mít předem natočené na kameru tratě RZ), rozhodli se pro dvouminutový trest pro posádku.