Jestli to dobře chápu, tak v RSS se pojede pouze 6 tříd. Což je z části pochopitelné, ale s autem třídy N/1400 startovat proti A/1600 je trochu demotivující.
Tak po dvou dnech od vyvěšení opravena (doplněna) kapitola 1.5 Hodnocení mistrovství - z 8 podniků se bude počítat 5. Datum uveřejnění ale ponechán původní (17.1). Tak doufám, že nikdo nebude zpochybňovat (co, Pluto ), že to bylo opraveno zpětně ...
Tomáš píše:Datum uveřejnění ale ponechán původní (17.1). Tak doufám, že nikdo nebude zpochybňovat (co, Pluto ), že to bylo opraveno zpětně ...
Bohužel, ze strany FIA je to úplně normální. U předpisů MS i ME se to děje pravidelně, letos už měnili několikrát. A pak třeba jen vypustí slovíčko nebo něco "lehce" změní... Já už jsem s tímto ztratil nervy...
Petře celé je to podle mne špatně, bodování 5 z 8 povede k tomu, že poslední závody mohou mít klidně jen polovinu pole proti startu sezony. A snaha natlačit z velké části české retro pole do FIA pyramidy je ptákovina. Minimálně v rallysprintech přece nebyl vůbec žádný důvod k tak zásadní redukci. Snad se nenaplní černé odhady a nebude pokračovat úbytek posádek, který se konal na všech závodech v září a říjnu .... . Myslím si, že už počty kolem šedesáti aut jsou pro nejméně polovinu pořadatelů likvidační.
Špatně je už to, že je 8 podniků v šampionátu. Na české úrovni by bylo ideálních maximálně 6, možná ještě 7. Stejně tak závod v zahraničí je špatně. A závodníků bude ubývat, to si troufám tvrdit určitě...
Budou teď na českých soutěžích bývat i nějaké koncerty a hudební vystoupení? Tak byla by škoda nevyužít to množtví muzikantů... když už to jinak směřuje do řiti...
Plhus: Domnívám se, že muzikanti, herci a jiní podobní zmizí při recesi jako první. Ti za svoje (což je většina druhé poloviny pole) nepojedou ani metr.