Tomáš píše:Ještě že to tady přenesl Kuba Karbonyl trochu do humoru, protože už je to nekonečné a ty argumenty proti harmonogramu Sardinie mi přijdou fakt ujetý ....
Já ti tady, Petře, nemůžu ukázat paragraf jako u Jiráska (Šumava), že nemáš pravdu, tak zkusím jenom jednoduchá čísla:
Barumka - sobota - "pracovní" čas 14:10 hod. (start 8.00 - cíl 22.10, najeto 127 ostrých km na 8 RZ), odpočinek do neděle necelých 9 hodin
Sardinie - sobota - "pracovní" čas 14:05 hod. (start 5.25, začátek flexi servisu 19.30, odtud už auto může odvést mechoš, najeto 132 ostrých km), odpočinek do neděle 11 a půl hodiny
Víš, ony mi ty formulace "všichni, se kterými jsem se bavil, tak nesouhlasí ...." mi ještě silně připomínají dobu "veškerý pracující lid si žádá ..." (protože my bolševici to takto chceme).
Kdybych měl pokračoval v lehce demagogickém tónu, tak "nikdo z mechaniků, s kterými jsem se bavil, neměl nic proti ...."a všichni diváci, kteří se tady vyjádřili (Don), byli s harmonogramem spokojeni.
Na druhou stranu slibuji, že jestli se vám ve Zlíne podaří udělat takový harmonogram, kdy (na pohodu) jako divák za jeden den stihnu 4 erzety s jediným přejezdem, tak před vámi smeknu ...
Přemýšlím, jestli mám na tohle odpovídat a nebo to ignorovat, jak jsem to dělával u pozdějších příspěvků nebožtíka Milana. Obzvlášť, když opět vytahuješ Jiráska, kde máš jen svůj pohled na věc a zapomínáš, že existují i jiné předpisy než zvláštní ustanovení. Ale to bych sem vůbec netahal, to jsem chtěl probrat někdy osobně...
Ale myslím, že k tématu harmonogram na soutěžích MS (a myslím, že i ME) jsem už napsal dostatek a z mé strany to není potřeba dále rozvádět
