Gurun píše:A když už jsem u toho jeho elektrického projektu, to platila fabrika, nebo snad on?
To byl hlavně projekt Philippa Kreisela - https://www.kreiselelectric.com/
Gurun píše:A když už jsem u toho jeho elektrického projektu, to platila fabrika, nebo snad on?
Plhus píše:Mundl se rýpnutí od Pluta nedočká. Ve Slovinsku nakonec nejede.
Za mne podle videa to Simonovi opravdu nečekaně náhle uklouzlo, kdežto Erik tam byl strašně moc rychlý a široký a asi u něj to nešlo udržet na cestě. Paradoxně nakonec hůř dopadlo Simonovo auto. Turk to tam naopak mooc prodával a jel to hodně zvnitřku, asi pomohlo, že to místo zná. A co se týče oleje, na první pohled tam nic takového vidět není, ale asi to bylo hooodně "oslintané" a v kombinaci s kluzkým asfaltem zkrátka mejdlíčko.PLuto píše:No a pak je tu situace na RZ 14, která si zaslouží samostatný příspěvek. Jedná se o RZ Ravnica (mimochodem, jelo se tam o věcnou cenu - pršut). Jedná se o pětikilometrový úsek mezi Kromberkem (příměstská obec na kraji Nove Gorice) a Ravnicou vedoucí kolem renesančního zámku Kromberk. Tento úsek se jel během závodu několikrát - v pátek část z něj jako shakedown (ve směru nahoru), v pátek dvakrát jako RZ Kromberk (směr nahoru) a v neděli jako RZ Ravnica (směr dolů). RZ 14 tedy byl druhý průjezd stejnou zkouškou ve směru dolů. V prvním průjezdu byl hustý liják, takže všichni jeli opatrně. Ve druhé rundě ale začala cesta osychat. Cca po půlminutě jízdy přišla pravá zatáčka za horizontem, ve které havaroval předjezdec s jednou nulou i první dvě jedoucí auta - Simon Wagner a Erik Cais. Poté se pořadatelé rozhodli zkoušku zastavit a po devíti minutách opět zrestartovat (to už ale všechny posádky na startu věděly, co a kde se stalo). Posléze začaly kolovat informace ohledně oleje na cestě, o kterém mluvily i obě dvě posádky, které na daném místě havarovaly. Je otázkou, jaká je pravda. V prvním průjezdu v daném místě nikdo nehavaroval, nikdo z bezpečnostních aut žádný olej nehlásil. Pořadatel jak po haváriích obou soutěžních aut, tak i po dojetí RZ místo kontroloval a žádný olej tam nenašel, jen štěrk a kusy šotoliny (vytahané hlavně od předjezdce i obou nabouraných posádek). Informace o oleji nejspíš rozšířil předjezdec z jedné nulky (prý jeden ze sponzorů Wagnera), který tvrdí, že to na cíli hlásil. Dle vyjádření lidí z dispečinku jen hlásil, že tam uklouzli a dělali hodiny, ale že budou pokračovat dál. Každopádně, jedná se o místo, které je známé tím, že to tam hodně klouže a každý rok tam mívají posádky problémy, před pár lety někde v těchto místech byl mimo trať i Rok Turk. Obdobně je na té zkoušce ještě jeden vracák, který klouže nezvykle víc, než ostatní. Tohle jsou sesbíraná fakta. Níže přikládám i video, na kterém jsou průběžně vidět všechny tři havárie a to dokonce z několika kamer, takže si každý můžete udělat vlastní obrázek.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků