Group B píše:V roce 2024 se Rallye Monte Carlo pojede opět i v okolí Gapu.
Tak jednoduché to právě není. Politici z regionu Gap by to samozřejmě chtěli. Pořadatelům Monte je to asi jedno, i když je pro ně centrum v domácím Monacu asi jednodušší. V oblasti Gapu je asi větší šance na sníh a proměnlivější podmínky, ale ani letos by to žádný zázrak nebyl. Co se týká jezdců, tam je to taky otázka. Někteří volají po návratu do Gap (hlavně kvůli větši šanci na sníh), jiní zase preferují přeci jen klasičtější zkoušky blíž v Monacu. Co se týmů a obecně logistiky týká, asi je jednodušší mít celé zázemí v Monacu než ho mít v Gapu a různě se přesouvat. Řada týmů totiž jezdí na závody s velkým kamionem, takže přepravovat auto někam na vozíku je velký problém (a když je servis v Gapu a závěrečné UP v Monacu, tak se musí celý kamion přesunout někam do Monaca pro naložení auta, mnohde na to není ani prostor. Dalším problémem jsou ubytovací kapacity, které jsou v Monacu, Mentonu a Nice mnohem rozmanitější, než v Gap a okolí, kde se často musí využívat lyžařská střediska celkem daleko od servisu. Pro promotéra i VIP hosty (respektive pro jakékoliv hosty) je pak centrum v Monacu výhodnější - hlavně kvůli blízkosti letiště, ze kterého se dá dostat do servisní zóny během půlhodinky přímým vlakem z letiště na hlavní nádraží kousíček nad přístavem a to bratru za pět euro. Takže vesměs zainteresované strany spíš preferují setrvání na současném místě. Možná to ale nakonec rozhodne uvažovaná rekonstrukce/přestavba okolí přístavu Port Hercule.