To jsem asi jedinej, kdo v tom vidí naopak pozitivní krok? Co se pamatuju, tak většinou pořadatelé nenechávali chodit po trati už minimálně hodinu před startem, někdy i mnohem dříve. 
Jediný problém vidím v tom, že budou muset jezdit všechny ty sponzorské předjezdecké auta s majákem a pomaleji, aby nikoho nesrazili. A tím asi nastává asi hlavní problém, sehnat v krátkém čase, dostatek majáků na auta, protože těch aut na průjezdy RZ mi přijde rok od roku více.
			
		




 A to by snad mělo být z té první čtyřiadvacítky prioritních jezdců všechno. I když je pravdou, že vždycky když volá někdo z posádek nebo jejich manažerů, tak se jen děsím, s jakou jobovkou zase vylezou...
 A to by snad mělo být z té první čtyřiadvacítky prioritních jezdců všechno. I když je pravdou, že vždycky když volá někdo z posádek nebo jejich manažerů, tak se jen děsím, s jakou jobovkou zase vylezou...