Stránka 1 z 6

Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: stř 18.10.2023 16:48
od PLuto
Novinky v ME 2024

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: stř 18.10.2023 16:49
od PLuto
Na slavnostním vyhlášení ME v Budapešti bylo potvrzeno, že příští rok bude mít ME opět osm závodů, přičemž tentokrát bude pět asfaltových a tři šotolinové.

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: čtv 02.11.2023 11:34
od Gurun
A je někde kalendář na přístí rok, resp. pokud se dívám, proč není, vždyť už je listopad! Mám pocit, že každý rok už v říjmu bylo jasno, co se kdy a kde jede.

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: čtv 02.11.2023 13:38
od PLuto
Vloni jim to taky strašně dlouho trvalo. Kalendář byl zveřejněn dokonce až 25. listopadu.

Letos měl být původně zveřejněn ve stejnou dobu, jako kalendář pro MS. Na poslední chvíli se však FIA a promotér rozhodli návrh kalendáře světové radě nepředložit a tak se bude čekat minimálně do půlky listopadu.

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: pon 06.11.2023 10:24
od ppa
PLuto píše:Vloni jim to taky strašně dlouho trvalo. Kalendář byl zveřejněn dokonce až 25. listopadu.

Letos měl být původně zveřejněn ve stejnou dobu, jako kalendář pro MS. Na poslední chvíli se však FIA a promotér rozhodli návrh kalendáře světové radě nepředložit a tak se bude čekat minimálně do půlky listopadu.


Ahoj, máte nějakou předběžnou představu o termínu? Proč se ptám? Manželka už plánuje termín dovolené na příští rok a hrozí termínová kolize :D . Počítáte s podobným termínem jako letos? Nebo spíše s návratem k termínu na konci prázdnin?

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: pon 06.11.2023 12:04
od PLuto
Spíš to vypadá na termín podobný letošnímu...

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: čtv 09.11.2023 18:46
od PLuto
ERC rule changes aplenty for 2024

Several changes have been made to the FIA European Rally Championship sporting regulations for 2024, all designed to bring further improvements to the series, a mainstay on the international calendar since 1953.

To assist the live streaming of the Qualifying Stage, the gap between each car will be increased to two minutes on asphalt events, which is the same interval time as on gravel events.

Rather than selecting their road order for leg one, the eligible drivers will start an asphalt round according to the results of the Qualifying Stage. For gravel events, the starting order will be a reverse of the Qualifying Stage classification. The Start Order Selection event will no longer take place.

All ERC1 crews will start at two-minute intervals on leg one of an event with the top 15 starting two minutes apart on the subsequent leg with all other cars running at one-minute intervals.

The regroup time prior to the Power Stage has been increased from 40 to 50 minutes to allow for the possibility for the leading FIA Junior ERC crews to run first on the road as part of efforts to further increase the championship’s visibility and profile.

Events will continue to run over four days from the start of reconnaissance to the finish of the Power Stage. However, new rules for 2024 approved by the WMSC will allow event organisers to schedule an additional day for reconnaissance providing they seek and receive FIA approval.

Meanwhile, the championship registration fees for 2024 have also been approved.

A number of the changes ratified by the WMSC came from proposals presented to the FIA Rally Commission by the European Rally Championship promoter, WRC Promoter GmbH.

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: pon 20.11.2023 00:21
od Pepé
Maďarská část ERC , která se pojede ve Veszpremu bude "nová "soutěž nebo rozšířený tradiční Veszprem?

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: pon 20.11.2023 00:44
od PLuto
Měl by to být klasický Veszprém, s více kilometry. Ale uvidíme, co vymyslí...

Re: Novinky v ME 2024

Nový příspěvekNapsal: stř 22.11.2023 19:24
od PLuto
Kalendář je konečně venku - http://www.autosport.cz/clanek.php?cl=22999