Walach píše:Je úplně irelevantní jestli lze vrcholnou kategorii prodávat do regionálních seriálů a nebo ne. F1 taky nikam neprodáš a funguje to, protože šampionát dostatečně atraktivní cirkus o který je zájem. Když chce mít automobila byznys z prodeje, tak nestaví F1 ani Rally1, ale mnoho jiných speciálů jak pro okruhy tak pro rally. Pokud to má sledovanost, pokud je o to zájem, tak do toho značky peníze nasypou i když se to bude jmenovat Rally1 nebo třeba ultraWRC, s hybridem nebo bez, trubkový rám nebo ze sériové kastle.A nebudou potřebovat ani chtít prodávat ani šroubek. Automobilky bohužel dnes o WRC takový zájem nemají, tudíž je málo sedaček a motají se tam pořád stejná jména.
PS: Loubet seděl ve WRC 2017 sezonu a půl, i když v rally1 to moc vidět bohužel není

Srovnávat rally a formule podle mě nejde, protože oboje má úplně jinou cílovku, co se vábení značek a týmů týče. Rally vždy vycházelo +- ze sériových aut a tedy se do něj zapojovaly značky zaměřené na masovou produkci, Formule 1 je technologický top sport, kde si jedou svoje úzké týmy a konstrukční kanceláře, které jsou někdy úplně samostatné, někdy jsou napojené na výrobce malosériových supersportů a pokud se tam objeví nějaká lidovější značka, tak většinou jen jako sponzor (čest renaultím výjimkám). V době dvoulitrových WRC se v MS protočilo deset továren, když skončil prodej, tak většina vysublimovala, až zbyl jen M-Sport a Citroën. Po přechodu na 1,6 šampionát zachránil VW, který do toho ale nalil úplně nesmyslné prachy, a Mini, které do toho nesmyslné prachy nenalilo, a podle toho to taky dopadlo. Jak píše pelikan, konzumenti čím dál víc chtějí instatní zážitek, což jim dají formule nebo RX, rally ze své podstaty je v nevýhodě a proto je oproti třeba té F1 potřeba jiný přístup. Hybridy jako takové jsou atraktivní, jede to, řve to, funguje to, ale z pohledu zapojení nových týmů i jezdců je to hovadina, jejíž důsledky už po pouhých dvou letech lezou povrch.