Vozy kategorie WRC (Rally1)

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » ned 03.02.2008 00:45

Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 06.02.2008 23:46

Fotky ze Sardinie:

Obrázek

Celá fotogalerie na www.motorsport-total.com.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 15.02.2008 19:12

Subaru WRT údajně po Ostbergově vystoupení ve Švédsku mění stávající tlumiče BOS za Reiger (Ostberg použil Reigery místo originálních dodaných s vozem, protože nebyl spokojen zejména s trakcí).
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod PLuto » pát 15.02.2008 20:07

Jj, potvrzeno. Článek TU
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 20332
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » čtv 28.02.2008 19:11

Netuší někdo, proč byla mezináodní homologace Fordu Escort WRC ukončena už v roce 2000?
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 01.03.2008 00:55

Na netu se objevily konečně pořádné fotečky z lednového testování nového Subaru Impreza WRC S14 na Sardinii. Fotečky by "theasu" najdete TADY.

Obrázek
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 01.03.2008 15:12

Zajímavé jsou na prototypu Suba S14 dvě věci - že použili křídlo á la první Pug 206 bez malých aerodynamických příček a že a kapotě není žádná větrací ďoura. Ani nějaká dodělaná, ani ta původní ze sériového STi. Už počínaje S10 WRC byl ten původní nasávač na kapotě používán ne k odvodu horkého vzduchu z motoru, ale k větrání kabiny, ale absence jakéhokoliv průduchu je podivná.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 01.03.2008 15:33

Podle mě ta tlama na kapotě neslouží k odvodu horkého vzduchu, ale k přívodu vzduchu na mezichladič, který je u STI nad motorem. Že tady ale žádné otvory pro odvod vzduchu nejsou, je zvláštní.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 01.03.2008 15:45

Jo, u S12 to jde asi na intercooler, ale u starších Subar to fakt byla ventilace kabiny a s motorem neměla nic společného. Byl to dlouho jeden z pozůstatků po Loriauxovi :)
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9119
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 01.03.2008 23:08

Tak a máme tu výcuc návrhu pravidel WRC. Je to z magazínu Autosport...

Motor na bázi S2000 s přidáním standardního turba daného zvláštní homologací. Účelem je zvýšit kroutící moment, ale maximální výkon by se neměl výrazně zvyšovat (zřejmě daná elektronická regulace plnícího tlaku).
Všechny tři diferenciály mechanické.
Zákaz poloautomatického řazení.
Zákaz launch control a veškerých elektronických prvků podpory jízdy (kontrola trakce atd.).
Zmenšení asfaltových brzd a zákaz vodního chlazení brzd.
Zachování velkého křídla.
Omezení elektroniky, řídící jednotka na bázi sériové (nevím moc, co si pod tím představit).
Omezení diagnostiky a zřejmě telemetrie...

Pravidla by měla být schválena na jednání 26.3.2008.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků