sloní kýta píše:buď to má u B týmu taky tak a mlčí, nebo nečte toto forum
Rozhodující vlastností stabilizátoru je jeho tuhost a na každý povrch - asfalt, šotolinu nebo sníh - se používá jiná v úměře čím měkčí povrch, tím méně tuhý stabilizátor, aby auto mohlo dýchat. Na asfaltový okruh naopak nasadíte tvrdý stabilizátor,“ vysvětluje jeden z nejlepších českých jezdců rallye Václav Pech. Výběr vhodného stabilizátoru tak má velký vliv na jízdní vlastnosti vozu a tím i jeho rychlost v závodu. Citroën se provinil tím, že v rozporu s homologačním formulářem použil delší díl. Podle Pecha však podle všeho nešlo o zásadní porušení pravidel.
Podle formy uděleného trestu usuzuji, že to byla nějaká banalita. Pokud by díly vážněji porušovaly pravidla, byl by trest přece jen tvrdší.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků