Mirek Fric píše:Tohle má skvěle zmáknuté francouzská FFSA s podporou značkových cupů. Nejen, že drtivá většina mlaďochů tam jezdí s malými auty, ale taky z toho mají velké výsledky. Loeb, Ogier, Bouffier, Arzeno, Bonnefis a další vzešli z těhle pohárů (tuším, že i třeba Delecour jezdil nějaký Peugeot 309 cup?). Rýsují se nová jména jako Gilbert nebo Lefevbre. V podobném prostředí přes čáru vyrostl třeba Neuville.
V šotolinových zemích je to trochu jiné, ale právě proto, že se tam jezdí na šotolině, tak bych byl s nimi opatrný. U nás je asfalt a to je něco jiného, hlavně na tom začátku.
Ona to je spojená nádoba, je to financované nejet FFSA, ale hlavně samotnýma značkama a jednotlivými dealery. Pro samotné závodníky je to tak nejrozumněji ufinancovatelné závodění, navíc na francouzských tratích jsou tyto menší a "áčková" auta většinou rychlejší, než Mitsubishi či Subaru.
Co se bezpečnostni týče, tak francouzské závody jsou v tomto ohledu většinou na děsivé úrovni a řadě lidí od nás by tam vstávaly vlasy hrůzou na hlavě...