Mě by spíše zajímalo vůbec důvod vzniku třídy R5. S těch málo údajů co vím a které sem Mirek dal k Pežotu R5 a srovnám je např. Fiestou S2000 1.6 RRC
http://www.fiestarrc.com/index.php/tech ... ations,tak mě prostě přijde,že jsou to skoro stejná auta. Váha,rozměry,kotouče,transmise.... atd. Jediný rozdíl,pokud dobře vidím je rozdíl mezi 5ti a 6ti qaltem a taky tím motorem.U té Fiesty resp. všech vozů 1,6 T S2000 je motor s více úpravama,nadruhou stranu uškren menším restriktorem, u R5 pro změnu "civilnější" motor,ale s větší dírou,takže dosáhne stejných,né-li lepších hodnot. Takže výhody vozů R5? Levnější provoz? (což asi teď ještě nikdo neví
)Delší servisní intervaly? Nevím,jen se ptám a špekulíruju. A ještě jedna věc,do jaké třídy by vozy R5 patřily?