švagr píše:Zajímalo by mně, jak mělo být vyřešeno spojení na rz Hošťálková v údolí po startu k levému vracáku u milířů ?
Nebyl zde téměř žádný signál, jen T mobile a to jen slabě a jen přímo u silnice. Zjistilo se dopoledne před rz, že vysílačky tam taky nefungují. A navíc po skoku přes mostek posádce č. 113 praskl tlumič, auto nepojízdné a museli jej zde odstavit. Nemohli nikam zavolat a nikdo se nedovolal jim. A navíc cca po 20 minutách se dovolali ze startu pořadateli na místě ( když byl zrovna u silnice ), že jim ONI systém ukazuje, že vozidlo pořád jede!
Nedovedu si představit situaci, kdyby se stalo něco vážnějšího, jak by se rychle přivolala pomoc
gonzo píše:Jedna připomínka ke skladbě trati. Když jsem ve Sluškách potkal pár známých, i slyšel hovory vedle stojících, většina z nich se chystala přímo na Troják. Ono taky pro méně známé terénu moc jiných možností nebylo, kdo nechtěl zůstávat na druhý průjezd. Buď teda Troják nebo Semetín, ale obě RZ jsou málo přístupné i např. díky zákazu ze Lhoty. Proto nebylo žádným přeqapením, když křižovatka pod Trojákem od Držkové byla totálně zablokovaná, parkovalo se daleko za ní směrem k Hošťálkové a další auta pořád přijížděla. Ono i projet směrem k Hošťálkové byl velký problém. Proto je možná před dalším ročníkem popřemýšlet, jestli třeba nedát Slušky až jako 2-3 RZ v sobotu, nebo dále poskládat RZ s větší možností kam dále jet.
Pluto píše:Nevím přesně, jak bylo na místě řešení spojení mezi radiobody-pořadateli, ale celý úsek byl v rámci GPS pokryt radiovou sítí. K zastavení vozidla došlo v čase 15:16:30, v čase 15:16:32 byl tento údaj doručen na dispečink. K potvrzení převzetí v rámci systému došlo v čase 15:16:54 (pro upřesnění - při přijetí jakéhokoliv poplachu se v první chvíli informují ostatní členové dispečinku o tom, že došlo k zastavení, zda je to nehoda či ne, která RZ, které číslo a na kterém postu ; teprve poté přichází na řadu potvrzení převzetí, proto ta časová prodleva). Kdyby posádka přivolávala pomoc nebo se spustilo nárazové čídlo (nehoda), tak by se nám to na dispečinku objevilo a samozřejmě by se zjišťování o důvodu odstoupení vedlo intenzivněji.
Tomáš píše:Bohužel, na rozdíl od Mirka či Guruna se mé hodnocení přiklání na stranu kiba. Co víc, napsat to tady od plic, těžko bych vynechával vulgární slova. Jestliže ve čtyřech ze sedmi navštívených míst na RZ se vyskytne problém, už se nedá hovořit o smůle, že jsem zrovna narazil na jedno problémové místo z desítek bezproblémových, ale o systémové chybě. Zažil jsem na rally v posledních cca 4-5 letech různé absurdity typu diváckého prostoru, ze kterého nejde prakticky nic vidět, protože je umístěno za vysokou zdí (Bohemie) či tribuně používané při Ecce Homo, kde se ale nemůže stát, protože je v zakázaném prostoru (Jeseníky), ač nejrychlejší WRCo nedosahuje ani zdaleka rychlosti a výkonu rychlých spiderů. Ovšem až na letošní barumce jsem se vytočil natolik, že jsem se rozhodl bojovat proti hlouposti a tuposti daného nařízení a odmítnul - poprvé v životě! - respektovat pořadatele (i přes telefonický rozhovor se zástupcem vedoucího RZ). Protože co je moc, to je moc. Jsem pevně rozhodnutý, až budu mít více času, k tomu napsat delší text, ať je patrné, o co se jednalo. Jestli se následně něco změní k lepšímu, to netuším, každopádně jsou situace, když už se člověk musí ozvat a proti nesmyslům bojovat.
Mates píše:Myslíte, že někdo někde zveřejní Alexův onboard z prvního Semetína nebo druhých Košíků? Tam to musela být asi hodně velká palba vzhledem k rozdílům mezi ním a zbytkem pole včetně Kopejdy. A kde přesně na Kašavě udělal ty hodiny?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník