Nemůžu si pomoct, ale to auto na mne hlavně tvrdostí podvozku působí, jak kdyby přiletělo rovnou z devadesátých let. Na koukání ale takto na suchu v dobrých rukou docela fajn.
No ono to skáče jak koza už od začátku bez nějakého zjevného progresu, z čehož usuzuju, že to tak asi musí být kvůli koncepci podvozku (krátké zdvihy?).
Stoschkův New Stratos se po osmi letech přece jen dočká něčeho dalšího, než prototypové fáze - ve spolupráci s Turínskou firmou MAT by mělo být vyrobeno 25 kusů schválených pro silniční provoz. Tři exempláře by měly být vystaveny v Ženevě.
Romain Dumas si na MS v Německu 2018 odbude premiéru s novým Porsche Cayman RG-T. Bude v něm motor 3,6 l o výkonu 385 koní. Porsche by rallyového Caymana mělo začít nabízet klientům od roku 2019.
Základem auta je Cayman GT4. Kvůli předpisům FIA stanovujícím maximální poměr výkonu k hmotnosti (1420 kg) má auto prakticky sériový motor (3.8l s 385 Hp) i převodovku (PDK s 6 rychlostmi). Porsche prý tlačí na FIA, aby změnila povolený poměr výkonu a hmotnosti.