Ta ztráta atraktivity asi úplně nehrozí, ale hybridy rozhodně věc ani trochu nezlevní, ba spíš přesně naopak. Bude se tak pokračovat v trendu nastoleném současnou generací WRC, tzn. v závodech jen továrních aut, která jsou mimo možnosti soukromníků.
Druhá otázka je, jak budou ty hybridy koncipované. Když už to musí být, tak nejlepší by bylo jít cestou Le Mans, tzn. velké technologické svobody rámcově omezené energií, s jakou lze pracovat. Situace, kdy každý tým přijde s něčím jiným, ale ve výsledku se se vším dá závodit, totiž baví alespoň technické maniaky

Plusem takového řešení by bylo to, že na rozdíl ode dneška by auta nemusela být jedno jako druhé - alespoň tedy uvnitř. Nevýhodou pro diváky by pak bylo asi hlavně to, že by se už tak celkem obtížně srozumitelný sport stal ještě méně srozumitelným (málokdo by chápal, jak přesně funguje pohon toho, kterého auta).
Minimální hybridní prvek, který ale rozhodně má smysl, je nahradit ALS elektrickým kompresorem spřaženým s turbem a tím udělat náš sport alespoň o něco méně okázale neekologický než je teď.
Asi nejhorší by bylo, pokud by se postavil hybrid takový, že by se v něm spalovací motor stal jen generátorem elektřiny pohánějící nápravové motory. To by znamenalo, že motory poběží většinu času v konstantních otáčkách a budou zvukově úplně o ničem.