Jen doplnění - u Semerádů se Mácovo auto údajně vezlo hned ráno na dílnu, aby se na něm mohlo začít dělat a stihlo se to do Zlína, prý snad na první pohled hlavně plechařina (ale kompletní), Majer to má jen trochu na dveře a snad to opravit stihnou (pokud ne, pojede Trněný Bárunku s Ducháčkovým autem), J.Vlček hup z cesty bez větších následků na technice, naopak u Ponďů škody na autě větší - ale starý kit dojel snad do cíle bez větších škod, takže jak to bude s Barčou, napoví Dreky...
Další zpřesnění k informacím - Kotula ne TZ, ale žbluňk do příkopu po nedobrzdění (auto nepoškozeno), Šebesta převodovka před cílem RZ (ale už byla načatá na rz předtím), Pokorný rána snad bez větších škod, Sýkora na konci chyba na výjezdu ze zatáčky a zaseklé auto nad škarpou, lidi vytlačili. Co si ještě pamatuju z toho, co šumělo kolem mé hlavy, tak Trojan a Galia ztráty díky defektům. Mnozí pro změnu plachtili po trati na mediích a tvrdili, že často šlo spíš o volné bruslení.