Novinky v MS 2019

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 02.01.2019 14:26

M-Sport změnil dodavatele tlumičů. Místo Reigeru bude používat Sachs.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Walach » stř 02.01.2019 15:01

Mirek Fric píše:Přímo se nabízí to, že ani po tolika letech Hyundai stále nevyhrál titul.

V tom pripade nevim, jestli vzhledem k uspechum zakaznickeho programu sahli zrovna po tom spravnem :D
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1954
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 02.01.2019 15:05

Otázka je, jaké měl možnosti. Přeci jen byl jen podřízeným Nandana.

Každopádně je za ním velká řada titulů Alfy Romeo na okruzích a v rally několik italských a pár úspěšných startů v IRC (Andreucci s Puntem S2000). Uvidíme, jak se mu bude dařit.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod PetrWRC » stř 02.01.2019 19:06

Mirek Fric píše:M-Sport změnil dodavatele tlumičů. Místo Reigeru bude používat Sachs.

Ogier jel Sachs už v Austrálii (zdroj Rally 10/18)
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3381
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Miloš-V » stř 02.01.2019 20:47

On ani ten Civic R3 moc úspěch neměl...


quote="Walach"]
Mirek Fric píše:Přímo se nabízí to, že ani po tolika letech Hyundai stále nevyhrál titul.

V tom pripade nevim, jestli vzhledem k uspechum zakaznickeho programu sahli zrovna po tom spravnem :D[/quote]
Uživatelský avatar
Miloš-V
N/2
 
Příspěvky: 824
Registrován: pát 28.10.2011 21:38
Bydliště: Poděbrady

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 02.01.2019 20:56

Miloš-V píše:On ani ten Civic R3 moc úspěch neměl...


V šotolinových zemích měl. Problém toho auta byla jeho velikost a hmotnost. Clio bylo menší a lehčí a v asfaltových zemích jasně kralovalo (z velké části díky tomu, že tovární Renault byl schopný soukromníkům poskytnut daleko lepší servis než privátní JAS. Na šotolinách byl ale výkonnější a stabilnější Civic rychlejší a v severských zemích a pobaltí měl slušný úspěch podpořený řadou titulů.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 02.01.2019 21:36

Robert Reid o Nandanovi (originál zde: https://www.instagram.com/p/BsJD4E3Akn9 ... 8vciaxe92o ):
Ever since Man Utd sacked Mourinho nobody has been safe, but yet I still didn’t think we’d see a high profile WRC sacking by 2nd Jan.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
News today that Hyundai Motorsport has split with it’s WRC Team Principle Michel Nandan will come as a shock to many. Michel not only ran the team, he set it up in 2013 and had spent a long time persuading Hyundai of the value of WRC before that.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
What it does show to me is that Hyundai are committed to succeeding in WRC. Whether or not Nandan is the reason, or even a part of it, Hyundai have failed to succeed so far. The i20 may nave won 10 events but the team has been runner up in the manufacturers championship for the last three years. Hyundai certainly looks the biggest team when you see their HQ in the service park, which during 2018 grew to three storeys high, so I’d imagine they are amongst the best funded. I’m sure losing to the might of VW could be justified, but losing to Seb in a ‘private’ M-Sport team, and to Toyota in only its second year must have hurt.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Michel came to Hyundai from FFSA (French Motorsport Federation) where he was their Technical Director but I know him best from 2002/3 where he was WRC Technical Director at Peugeot when Richard and I were there. I always got on fine with Michel but did get the impression that Drivers in general were maybe a necessary evil to him and sometimes got in the way of the technical solutions. I’m guessing a bit now but having an engineer as Team Principle maybe doesn’t prioritise the areas of the team where the biggest gains can come from – the management and motivation of the drivers. I would say that as it’s the area of performance that interests me most, but with the WRC regulations remaining pretty tight engineering upgrades are not going to bring big performance gains. However a content, well prepared and confident driver can perform miracles…
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
I don’t know Andrea Adamo at all so lets see what other changes he now makes. I did also hear that my friend, and race engineer when we were at Peugeot, Christian Deltombe is bound for Alzenau.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 03.01.2019 14:07

Na podobné téma Neuville:
"We are three drivers to have the same feelings, the same comments, told us the vice-world champion 2018. If now Sebastien Loeb arrives more and abounds in this direction, we will be four. If we can not convince our technicians to change things, then they have to ask questions. "


V podstatě oba nepřímo říkají, že v Hyundai probíhá boj mezi vedením týmu, které je složené primárně z techniků a jezdci, kteří prosazují změny, které technici odmítají. Podobné potíže měl v minulosti zejména Peugeot a asi není náhodou, že v té době byl člověkem zodpovědným za vývoj vozu právě Michel Nandan (307 WRC se přímo nabízí). Nandan nepochybně do světa rally přinesl spoustu inovací (zejména při konstrukci 206 WRC), ale jak to tak bývá, možná že právě úspěch nejprve 306 Maxi a poté 206 WRC způsobil, že začal až příliš prosazovat technická řešení na úkor pocitu jezdců.

Otázka je, jestli je Andrea Adamo jiný (já nemám tušení). Je to konec konců taky technik.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Karbonyl » čtv 03.01.2019 14:25

Pokud to v Hyundai takhle je, tak Loeb je pro ně zlatý. Xsara a C4 byly auta taky víc techniků, než jezdců, a Loeb byl ten, kdo dokázal nejlíp skloubit svoje schopnosti s tím, že je auto udělané tak, jak je.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9465
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Novinky v MS 2019

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 03.01.2019 19:43

Ciamin taktéž s Polem R5
Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2019

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků