Merten píše:Ta minuta pro Franceschiho byla prej ,napočítána' podle GPS (a onboardu) a to do momentu, kdy mu byla signalizována žlutá vlajka.Podle mě bezprecedentní nesmysl.
Kde se v Llarenově týmu vzala ta drzost podávat protest, to mi hlava nebere.Docela rád bych si přečetl Plutův názor na věc.
Není to nic neobvyklého a už se to dělo několikrát na různých úrovních od MS až po národní šampionáty - pokud měl někdo prokazatelné problémy ještě před červenou (případně dříve žlutou) vlajkou a prokazatelně zastavil, tak se jim čas o toto zastavení navýšil, protože se tak stalo ještě v době, kdy se závodilo. Jestli se nemýlím, podobná situace se řešila kdysi v Peugeot Cupu ve Francii, kde o titul bojovali Pellier a Llarena a tehdy díky tomu Pellier získal titul...
Neříkám, jestli je takovéto řešení správné nebo ne, jen konstatuju zkušenosti s podobnými problémy z jiných soutěží.
Co se týká situace s Franceschinim a případně Llarenou na Barumce, dejte mi trochu čas. Teď po Barumce jsem úplně mrtvý (fyzicky i intelektuálně) a tahle situace byla a je hodně komplikovaná. A neměla žádné správné řešení, jen špatné nebo ještě horší... Chci si sepsat přesnou časovou osu, co se kdy událo, jaké kdo měl či dodal informace atd...