PetrWRC píše:Situaci v tovární posádce nijak komentovat nebudu, jelikož jí neznám ... jen bych ale upozornil, že stejná osoba, která vedle pod výsledky ke Kypru to co zmiňuješ řeší jako hotovou věc a žádné JPP, tak ta stejná osoba dále řeší, že Mareš měl startovat s italským autem jakožto podmínka promotéra, což je nesmysl. Motá dvě věci dohromady. Dvě soutěže s autem R5 od Motorsport Italia je pro vítěze ERC3 Junior(v následující sezoně), pro vítěze ERC1 Junior (Mareš) je finanční podpora 100000 Euro v dukátech jako podpora dojetí ME a případný boj o titul - viz link na rozhovor s promotérem před Barumem
Tomáš píše:Poprvé od roku 2007 jsou ve hře o evropský titul před posledním podnikem více jak dva jezdci. Pokud se už nic měnit nebude, tak by to mělo být před Maďarskem :
1. Ingram 135 b. (bude případně škrtat 12 b.)
2. Habaj 116 b. (4 b.)
3. Lukjaňuk 110 b. (6 b.)
I při možném vítězství Lukjaňuka by Ingramovi mělo stačit 3. místo, možná i čtvrté. Otázka co s průběhem udělá řada rychlých domácích jezdců.
Tomáš píše:Díky za info. Škoda, že pořadatel takové věci nedává na of. (elektronickou) vývěsku (nehledě na to, že některé důležité dokumenty s několikadenním zpožděním!). Na barumce visí taková podstatná věc jako rozdělení bodů do ME dodnes.
Každopádně co se týká pořadí, nic zásadního se nemění. Lukjaňuk má tak momentálně 107 b. a případně škrtne jako nejhorší 3 b. z barumky, fakticky tedy má 104 a platí, co jsem psal. Tedy i při max. bodovém zisku Lukjaňuka stačí Ingramovi třetí či dokonce i čtvrté místo (záleží na bonusových bodech).
Mirek Fric píše:Doslova uvedeno jako násobné porušení dopravních předpisů (nikoli povolené rychlosti).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků