pelikan píše:Pluto mě se líbí jak skoro každou diskuzi zabiješ větou, že to víš už dávno nebo, že se to vědělo dávno.
Tak tím, že se nejezdí závody a víceméně se nic neděje, tak mám spoustu času řešit spoustu ptákovin. Takže jsem během poslední spousty týdnů komunikoval se závodníky z celého světa, vzájemně jsme si vyměňovali informace, jaký je kde stav. Navíc jsem v kontaktu s řadou dalších lidí z MS i národních šampionátů, kteří uvažují jet v letošním roce aspoň vybrané závody v ME.
Zase na druhou stranu je pravda, že když se během tohoto turbulentního týdne snažím všude možně získávat informace, tak jsem většinou informovaný líp, než dotazovaná osoba...
O problémech Německa se skutečně vědělo, nebylo to žádné extra tajemství. Ostatně, celý německý mistrák je na tom letos hodně špatně a momentálně jim tam zbyly čtyři soutěže, u kterých pořád není jasné, jestli se vůbec pojedou.
Stejně tak říkám, že velmi nahnuté to má Turecko a je téměř jisté, že se tam nepojede.
No a pokud se podíváme směrem k Barumce, tak největší problémy (kromě těch všeobecných čachrů s kalendářem MS) nadělalo přesunutí Rali Alto Tâmega na stejný termín, jako Barumka. Ostatně celý portugalský kalendář není ME příliš nakloněný, takže plánované portugalské posádky mají nejspíš utrum. Zmíněná soutěž má být navíc prvním závodem Peugeot Cupu Iberica, takže to ubere další posádky, které měly v plánu se představit v rámci ERC3 nebo ERC3 Junior. Pokud se zaměříme konkrétně na Barumku, tak se jedná o cca 5-6 posádek...