Já si z toho rozhovoru s Valdou vzal to, že WRC (i když starý) je prostě pořád dělo, na který ani nejlepší auto (nebo jedno z nejlepších aut Rally2 - R5) s jedním z nejlepších jezdců jezdících s R5 a s tovární podporou v zádech ... prostě rychlostně nemá.
A u mě to vůbec neni nic proti Pechovi - kdyby se takhle naháněli s Fiestou R5 nebo s Vlčkovo i20 nebo se Štajfovo Polem, klidně bych mu to ze srdce přál ... tam by to byl "férovej" souboj, ne využití kritizovanýho pravidla umožňující vybraným jedincům/jezdci provozovat takový auto. Osobně jsem teda čekal, že to auto bude ztrácet na technickejch tratích, což se ukázalo jako omyl. Že to na letištích bude ujíždět se předpokládalo už kvůli tý maximálce co WRC jede. Zajímavá informace je to ohledně startů co povídal Valda, pokud to tak opravdu časově je, tak to je vzhledem k rozdílům v cíli Bohemie i Valašky zásadní.
Jásání, že se konečně někomu podařilo sesadit Kopejdu z trůnu má pro mě tak nějak pachuť toho, že Pech jede s jinou technikou. Ze sportovního hlediska to je k pláči, jako kdyby někdo věčně druhej mohl běžet sprint v tretrách a Usain Bolt v žabkách. Hlasy ohledně vytažení Fabie WRC z muzea jsou zajímavý a rád bych to viděl, ale upřímně, Škoda asi nepotřebuje prezentovat Fabii 1 v roce 2020 a ŠM potřebuje prezentovat kvality R5ky, když na tom má založenej obchod
A jak už tady padlo, teď se řeší nerovný technický podmínky R5 vs. WRC v podání Kopecký vs. Pech, ale situace může bejt jiná už ten příští rok (když by ŠM vzhledem k podmínkám nestartovala).