To, že mají soukromé týmy víc problémů než továrny je normální a vychází to už z jejich podstaty. Horší je, pokud se auta sypou i když je připravuje tovární tým. V tomhle směru opravdu nemá Škodovka žádný důvod ke skromnosti, protože za ty dva roky, co Fábie jezdí, jsou ze všech továrních týmů včetně Citroënu jediní, kdo nikdy neodstoupil na technickou závadu (největším ovlivněním výsledku byl Kopeckého výpadek posilovače řízení na úplně prvním startu - Monte Carlo 2009).
Vynikající statistiku má také BRR - 31 startů a 0 nedokončených soutěží pro technickou závadu (35:0 při započtení Al Ketbiho, kterému také servisovali auto). Z dalších týmů, co už toho hodně odjezdily tak třeba Juka 14:1, Tluťák 14:2 či JM Racing 40:4. Škoda Italia by měla být dlouhodobě i přes poslední problémy s transmisemi na skóre 45:5.
Gekon: Al Ketbi v MERC nedojel dvakrát. V obou případech kvůli ztrátě oleje po průrazu skříně převodovky o kámen.