pelikan píše:To karbonyl: Jen malé doplnění a má úvaha. Technika Fabie R5 do kastle Pola. Předtím než zacala jezdit Fabia R5 tak také vyjela testovací mula v karoserii Fabie S2K, taky jsem si myslel, že to je zbytečné. Určitý význam to ovšem evidentně mělo. Jak jsi psal, téměř ve stejný moment kdy oznámili konec WRC tak řekli, ze bude R5. První záběry z testů toho auta se objevily 13 měsíců potom. Můžeme s jistotou tvrdit, že hned v lednu 2017 nezaparkovala Fabia R5 nebo jen jeji komponenty ve Wolfsburgu a že třeba během léta nejezdila nějaká mula na testovacím polygonu?
Stejně tak mohli hned v prosinci 2016 začít inženýři ŠM kreslit v kompu WRC by Škoda. A třeba už nějaký prototyp i jezdí a ty dva roky o kterých mluví Hrabánek uplynou právě na začátku 2019.
Existenci Fabie WRC také popírali do poslední chvíle a to jsem v roce 2002 viděl fotky prototypu s dvěma typy křídel pro aerodynamický tunel.
Pokud si dobře pamatuju, v první fázi měla mula R5 pouze turbo motor, jinak byl zbytek z S2000, až později se začaly testovat podvozkové komponenty v autě, které vypadalo jako S2000 pouze navenek a spodek už mělo patřičně upravený. A stejný skok je nyní mezi Fabií R5 a Polem R5. Jak psáno výše, Fabie R5 a Polo WRC sice stojí na stejné platformě, ale zase spec. 2017 je o 55 mm širší, takže tam to zas může být jinak
Víme stejně kulové, pokud tu někdo je inřenýr od ŠM nebo VWM, tak mlčí a směje se pod fous