Červ píše:Za mě by se hlavně mělo něco udělat se zavěrečnou rampou. Nemám úplně přehled jaké jsou ohlasy z průřezu polem, ale myslím, že tam to strašně neodsýpá a i samotné posádky tam občas spíš trpí.
Pak je na to navázané to, že na afterparty ti nejrychlejší dorazí kolem 10 nejdřív a až kolem půlnoci to tam ožije. V podstatě i kolem 2 ranní stále někteří teprve přicházejí...
Nevím, jak moc je to možné, ale za mě by se bylo nejlepší odjet alespoň dvě vložky v pátek i za cenu toho, že by bylo upuštěno od obrácení pole. Nebo třeba dát alespoň národní šampionát před Evropu. Předpokládám, že by to narazilo u FIA, ale... Protože rampa na startu a ta cílová, to je opravdu spousta zahozeného času.
No, je pravdou, že rampa moc neodsýpá. Posádky, které před tou rampou brblají, tak nadávají, jak všem všechno trvá, jak se komentátoři vykecávají apod. Jenže pak když samy vyjedou na rampu, tak musí vystoupit, vylézt na auto, zapózovat pro fotografy, případně ještě někomu dát telefon, ať je vyfotí. Takže klasický případ - ostatní ať nezdržujou, ale já si to chci vychutnat. Už jsem i přemýšlel nad tím udělat "bypass", který by mohly využít posádky, které nechtějí na rampu. Zatím jsme to teda ani jednou nezrealizovali, ale zajímalo by mě, kolik posádek by toho skutečně využilo. Protože každý si chce po tom náročném týdnu tu cílovou rampu užít...
Při použití městské RZ je nereálné odjet v pátek jakoukoliv jinou zkoušku. Dát národní šampionát před Evropu je další nereálný krok. Už se divím, že nám povolí tu jednu RZ v neděli, kdy jedou jako první historici...
No a správné afterparty mají žít v noci, ne? V tomto mám zážitek z naší první návštěvy na afterparty na Kanárech. Všichni v týmu natěšení, po večeři, jsme v devět večer vyrazili směr afterparty. A ejhle - celá budova zavřená. Oni otevírali až ve 23:00, dřív by tam prý stejně nikdo nepřišel...