Jj, jede maďarský mistrák a po 4. závodě ho i vede. Naposledy se ještě na Švédsko a současně ve stejný termín i na Mecsek (čekal jsem, že za to dostane nějaký flastr, protože dřív platilo, že se nejde přihlásit v jeden termín na dva závody), ale nakonec se ze Švédska odhlásil.
Dusle1 píše:Startovka slušná, žádný vyložený favorit, mohlo by být drama až do konce. Škoda Miklose, mimochodem on už to letos zabalil??
Hned po ráně na Kanárech se podařilo týmu zajistit nové RSo. Ale nikdo ho nechtěl pojistit, i proto se rozhodl vynechat původně přihlášené Švédsko a jet místo toho doma. A protože finanční věci stále nejsou dořešené, tak se rozhodl dát si od Evropy dočasně pokoj a jet jen doma.
JInak samozřejmě je startovka slabší, než mohla být. O některých jsem psal už dřív - kvůli zdravotním problémům a velké havárii se už dopředu vyřadili Heikki Kovalainen a Jos Verstappen. Po neúspěšném začátku ukončili po šotolinové části své účinkování Mikko Heikkilä a Martins Sesks. O Csomosovi a jeho pauze po ráně na Kanárech už tu byla řeč. Původně uvažoval o návratu na závodní tratě Norbert Herczig s Citroënem, nakonec se ale rozhodl návrat odložit. Ferenc Vincze se nakonec rozhodl pro starty v Římě a Silesii. Kristof Klausz a Frigyes Turan opravují auta rozbitá na předchozích soutěžích. Původně se měl v rámci dvoukolek představit i Davide Pesavento, jenž ale rozbil svůj vůz v Římě. Kvůli havárii v Estonsku nedojede ani Cristiana Oprea. Dobře nedopadla ani účast Lefebvra v Římě - kdyby tam zajel slušný výsledek, existovala šance na jeho start ve Zlíně. Původně plánovaný start nakonec vzdal i Frank Tore Larsen, prý ho starty ve Švédsku a Estonsku stály víc, než původně počítal. Osobně mě pak nejvíc mrzí účast Chrise Ingrama, o jehož startu s Yarisem se jednalo do poslední chvíle, ale nakonec ani to nedopadlo.
No to je každý rok stejné, vždy by to "mohlo" být ještě lepší.
Za mě tomu hodně chybí junioři. Jinak je startovka slušná, neni tam žádná bomba, ale bude se na co dívat. A v konkurencí s naší aktuální špičkou očekávám slušnou řežbu (a dost závad na karoserii...).
Ale upřímně, kdo tam byl, shodneme se, že nejlepší Evropa se letos už jela, hned jako první.