Haryk píše:Mám žádat o dovolení? Fakt?

Tvoje příspěvky taky čtu na různých místech a to dokonce doslovně kopírované
Mirek Fric píše:Haryku, už jsme to všichni četli asi milionkrát, nemusíš plýtvat svojí energií a psát se s tím znovu. Víme o Tobě...
MS šlo podobným směrem. V tučných letech začali vymejšlet, jak se roztáhnout na jiný trhy a jak to dopadlo? IRC se k tučným letům ještě ani nedostalo, ale slepé uličky už hledat umí.
Ale abych jen nemručel, je škoda, že takový tratě jsou až tak daleko, krásně se na to koukalo, žádná rozbíječka a slušná upalovačka. Fakt hezký.
Největším trhem pro Fiat s prodejem odpovídajícím roční produkci Škodovky je co? Ano, Brazílie. Proč je Brazílie v IRC? Protože je vejvětším trhem pro Fiat a jedním z největších pro Peugeot. Doufám, že to je srozumitelné. Boduje se 7 podniků, nikdo, kdo tam nemá zájem, tam jezdit nemusí. A i kdyby chtěl, podmínky nastavené Eurosportem byly velmi slušné. Doprava spolu s WTCC nebyla nijak drahá a startovné bylo skoro zadarmo. Kdo si mohl dovolit nechat auto měsíc toulat po světě, mohl jet. Tratě pěkné, divácký zájem v Brazílii, tedy to, o co hlavně Fiatu šlo, byl velký. V tomhle směru nevidím s Brazílií žádný problém. Rozhodně jde o daleko smyslupnější soutěž než třeba Kypr, který z marketingového hlediska nemá význam žádný, je to prapodivný experiment a hlavně tu týmy musí jet povinně.