Rally Argentina 2009

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod John » sob 25.04.2009 11:59

vašek píše:Bohužel je to tak!Smula jak hrom.!! :x

Smůla je zásah vyšší moci. Tady šlo buď o něčí chybu, nebo nedejbože o vědomou záměnu :( Samozřejmě i mě to mrzí, ale sporťáci v takovém případě nemohou rozhodnout jinak, řády jsou v tomto nekompromisní a toho jsou si samozřejmě vědomy i jednotlivé týmy ...
John
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 192
Registrován: úte 01.01.2008 00:00

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod Mates » sob 25.04.2009 12:01

Jede tak daleko a nezíská žádné body,to se jim ten výlet dost prodražil!!! :?
https://www.facebook.com/pg/martinplesnikphotographer
Mates
S2000
 
Příspěvky: 4058
Registrován: stř 27.08.2008 07:18
Bydliště: Branky u Valašského Meziříčí

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod Haryk » sob 25.04.2009 12:26

Rozumím tomu dobře, že technickým managerem u Prokopů je Quirin Muller? Bylo to vůbec auto Jipocaru, nebo si ho půjčili? Každopádně bych to viděl na podobnou chybičku jako kdysi u Semeráda na Okříškách. Korouče mají jinej než předepsanej průměr (jsou to jen milimetry), ale brzdiče správný, takže výhoda žádná, ale chyba to je, o tom nic.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod Medvěd » sob 25.04.2009 12:46

Podle toho, že má české "SPZ", usuzuji, že to bude jejich auto.
Medvěd
N/1
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 01.02.2009 12:24

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 25.04.2009 14:44

Údajně šlo o menší kotouče, než mají být.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod MichaelD » sob 25.04.2009 14:52

Tak přesně tahle chyba může Martina při konečném zúčtování mrzet. Na konci sezony budou body zaručeně chybět.
Mirek kecá ..., Vestakámo (-1000 Kč), spása vs. zpása, ...
Michael Daněk
MichaelD
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 979
Registrován: úte 17.02.2009 22:28
Bydliště: Liberec

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 25.04.2009 15:13

Podle ewrc mělo jít o kotouče tloušťky menší než 32 mm, které mají být povinně používány od letoška. Dříve měly být povolené 28 nebo 30 mm. Toť z ewrc...

Já jsem ale koukal do homologačního listu a kotouče tloušťky 28 mm se nesmí používat od 1.7.2007 a místo nich byly tehdy nařízeny s tloušťkou 30 mm. Kotouče tloušťky 32 mm jsou asfaltové průměr 355. 1.3.2009 jsou homologované jen hadice na chlazení brzd, ale víc tam toho k brzdám nvidím, ale možná jsem jen slepý, což je taky možné. Ony ty změny v homologacích nejsou zrovna přehledné...

http://www.ralliart.co.jp/GRN/homologation/data/N5688-11_LancerEvo9.pdf
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod John » sob 25.04.2009 16:31

Je to jak říkáš, prošel jsem si jak homologaci k devítce, tak i k desítce. Tloušťka 30 mm je platná od 7/2007, 28 mm bylo povoleno jen do konce roku 2007. U desítky je uvedeno 32 mm. (vždy tolerance +/- 1 mm)
John
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 192
Registrován: úte 01.01.2008 00:00

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod PetrWRC » sob 25.04.2009 19:33

Je smutný, že žádná výhoda evidentně nevznikla, ale automaticky to znamená vyloučení :( Chápu, že se to všechno dá sfouknout magickou větou "Vozidlo neodpovídá homologaci" ... ale nedá mi to nepřipomenout třeba "aféru" bočních oken Fordu, kde se to celý vyřešilo (podle mě správně) jen penalizací ... http://www.autosport.cz/zavody/clanek.php?cl=3831&id=198 ... z hlavy si taky pamatuju potrestání Mitsubishi za nižší váhu díky chybějící rezervě, stejnej prohřešek Subaru prochází bez trestu ... tady už navíc jasná výhoda oproti konkurenci ...

Nemá cenu nad tim brečet ... jen je škoda, že se každýmu neměří stejnym metrem, případně se netrestá s rozumem ... :(
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Rally Argentina 2009

Nový příspěvekod John » sob 25.04.2009 19:53

Při vší úctě a diskusi mi ale pořád vrtá hlavou jedna věc: Proč v posledním servisu (předpokládám, že to bylo v něm) technický delegát FIA kontroloval Martinovi zrovna kotouče? Rozdíl dva milimetry při toleranci +/- milimetr se od oka asi těžko pozná a tohle mi zrovna nepřijde jako standardní procedura ... Po závodě, to bych neřekl ani popel.
John
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 192
Registrován: úte 01.01.2008 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků