MSD oznámilo, že na 5 soutěžích IRC (Ypres, Barum, Rusko, Sanremo, Skotsko) nasadí v týmu Hankook Tyres Corsu S2000 s Alexem Benguem za volantem. Hlavními partnery projektu jsou Hankook a Yaco. Zároveň David Whitehead oznámil, že mají v plánu zúčastnit se celé sezony IRC 2010.
Tak uvídme, jestli to opět vyšumí, nebo z toho něco bude...
Paráda ... jsem zvědavej, jak to auto dopadne v porovnání s konkurencí ... určitě to bude dobrý srovnání a minimálně prozradí, jak moc špatně je na tom Fiat
PetrWRC píše:Paráda ... jsem zvědavej, jak to auto dopadne v porovnání s konkurencí ... určitě to bude dobrý srovnání a minimálně prozradí, jak moc špatně je na tom Fiat
Obávám se, že Fiat je i při té bídě lépe jak Opel. Natož tak Corsa...navíc z MSD...(gde nezrychlili o moc sériového Hnůjdaje...) Mm; já chci vidět Sátriju
Jsem zvědav, jestli se Hankook zapojí do IRC jako další oficiální Tyre Supporter vedle gůdriča, pireli a jokohámy.
2 Kejta: já bych s tím soudem byl opatrnější, přeci jen stále neproběhlo jediné jakž takž objektivní sorvnání s konkurencí. Ale souhlasím, že Fiat na tom není tak bledě, jak to vypadá. Jen v tom sedí špatní lidi, aspoň co se továrního týmu týče.
Tak nějak si nedovedu představit tým Hankook jedoucí na jinejch pneu, než právě ty jejich ... když to nebude podobně jako ve WRC nijak nařízeno ... postrádalo by to veškerou logiku ... takže Opel na Hankookách ... druhá strana bude, jak budou pneu stíhat BFG ...
Odpověď ZDE - Hankook vyvíjí vlastní pryže. Další otázka, která mě napadá, je, jak to teď bude dál s Maurinovým programem s Polem. Už na Azorech se začalo proslýchat něco o nedostatku peněz, když by mu teď za Alexem uteklo i Yacco, asi by to byl konec.